anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Apple watch 7 blocat la proprietar

Cristian6
Junior

Salutare. Am achiziționat online de pe www.orange.ro un Apple watch 7 și in momentul in care am vrut sa îl împerechez cu iPhone mi-a cerut id Apple și parola cu mesajul blocat la proprietar. Mi se pare incredibil. Ma simt înșelat. E ca și cum as fi cumpărat un produs SH, furat. Cum este posibil așa ceva? Sunt client de 10 ani orange dar așa ceva nu am mai auzit și pățit. 

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut Cristi,

Bine ai venit in Comunitate!

Nu mi-e foarte clar de ce crezi ca problema ar fi la Orange, dar poate imi scapa ceva. Din cate stiu, blocarea unui echipament de genul asta, se poate face folosind functia Find My, functie implementata de Apple, si legata de contul tau Apple (Apple ID). Operatorul nu prea are niciun control aici.

Recomandarea mea ar fi sa iei legatura cu Apple Support sunand la numarele ‭0800 894 847‬ sau 0800 400 138. Au suport si in limba Romana.

Mult succes! 🙂 Sa ne spui daca ai reusit.

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

19 Răspunsuri 19

delfinas
#StarMember

Cristian, bun venit in Comunitate!!!

Apelează la serviciul tehnic de la Orange, să te ajute cu deblocarea, sau îl poți returna, daca nu funcționează.

FLo1
#StarMember

@Cristian6: Bun venit în Comunitate. Întrucât nu am iphone, uite un topic care mi s-a părut util la apple pe site. Din păcate în engleză. Eu cred că o resetare a parolei în cel mai rău caz rezolvă problema. 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut Cristi,

Bine ai venit in Comunitate!

Nu mi-e foarte clar de ce crezi ca problema ar fi la Orange, dar poate imi scapa ceva. Din cate stiu, blocarea unui echipament de genul asta, se poate face folosind functia Find My, functie implementata de Apple, si legata de contul tau Apple (Apple ID). Operatorul nu prea are niciun control aici.

Recomandarea mea ar fi sa iei legatura cu Apple Support sunand la numarele ‭0800 894 847‬ sau 0800 400 138. Au suport si in limba Romana.

Mult succes! 🙂 Sa ne spui daca ai reusit.

Client Orange

Salutare! Nici eu nu îmi explic cum sa primesc un produs nou pe care sa îl scot din cutie și sa fie blocat de un alt proprietar. E ca și cum as fi cumpărat un produs furat sau resigilat de la orange.

Intrebare: sigur nu a fost resigilat?

O problema care poate fi este incurcarea la livrare (adica sa se fi primit retur un ceas si, din greseala, sa ti se fi trimis tie, nu sa fi ramas in depozit si sa ti se fi trimis comanda cu alt ceas). Pe factura ar trebui sa apara o identificare a aparatului (cod IMEI sau ceva similar). Este identic cu cel de pe ceas/cutia ceasului?

Salutare! Am elucidat misterul cu cei de la Apple. Ceasul a fost activat in luna Ianuarie 2023, deci practic a fost resigilat și vândut fără a comunica acest fapt. Am sunat la orange la 401 și după o verificare mi-au zis ca nu figurează nici o comanda la ei. Incredibil! I-am zis am factura, am mesaj sms de confirmare, am mail de confirmare al comenzii. Am rămas cu senzația ca cineva vrea sa acopere ceva. 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Dar parea resigilat...? Ambalaj desfacut? Zgarieturi, ceva?

Si cu Apple ai reusit sa-l reactivezi pe contul tau?

Client Orange

Nu are nici cea mai mică urma de utilizare. Iar cei de la Apple mi-au zis ca singura soluție este sa fie găsită prima factura sau cel care la utilizat să-l șteargă din găsire iPhone.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Nasol...

In cazul asta...cel mai simplu, fa-i retur. Problema e ca Orange nu va mai putea vinde deloc acel produs (daca nu cumva rezolva problema blocarii).

Client Orange

Personal, as vrea sa cred ca e doar o coincidenta nedorita intre ce ai comandat si ce ai primit. Stii ca s-au mai trimis si pe la altii "produse" Apple, dar, intre depozit si client ... vinul apa se facu' (daca intelegi aluzia).

Problema este ca ei nu recunosc faptul ca am făcut comanda la ei.

Varianta unei reclamatii la ANPC ar putea face lumina daca nu se intampla nimic.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Da, e o posibilitate si asta... Dar daca ce e pe factura, e si pe produsul respectiv, in sensul de seriale etc...incurcate sunt caile Domnului (ca sa pastrez stilul de mai devreme). :))

Client Orange

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Te inteleg perfect! Din cate stiu, Orange este retailer autorizat Apple, deci, nu cred ca isi permite sa vanda produse “SH” sau furate, sau mai stiu eu ce.

Dar e posibil sa fie o problema pe partea Apple. De-aia ziceam, daca ai un pic de timp, sa incerci sa le dai un telefon. Un iPhone de preferinta. Merge bine cu suportul. 🙂

Si apropos de suport, daca n-ai mai sunat niciodata, oamenii sunt super amabili, sa stii. Lucru de altfel de asteptat de la o companie cum e Apple. Deci eu unul sunt destul de sigur ca se va rezolva.

Client Orange