anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Încheiat] Livrare precomanda Galaxy S22 Ultra

alexandrad10
Junior
Buna.
Pe pagina principala Orange vad mesajul "Alege Galaxy S22 Ultra si bucura-te de el inainte de 25 februarie", dar pe pagina produsului data de livrare este vineri 11 martie 2022.
Ce parere aveti? Cand ar trebui sa ma astept sa-mi fie livrat telefonul?
Mersi!
1 Soluţie acceptată‚

Salut! Precomenzile pentru telefoanele Samsung Galaxy S22 Ultra 5G, Samsung Galaxy S22+ 5G si Samsung Galaxy S22 Ultra 5G pot fi efectuate pana la data de 10.03.2022, iar livrarea se va face incepand cu data de 11.03.2022. De asemenea, castile vor fi oferite in limita stocurilor disponibile.

Vizualizare soluţie în postul original

106 Răspunsuri 106

crocodilul77
Junior
Acelasi termen de livrare e valabil si pentru precomenzile facute in Orange shop-uri?

Zoly
Junior
Pentru S22 Ultra precomenzile sunt pana astazi, 24.02. Cel putin asa era afisat pe site pana cand erau disponibile telefoanele.

Julyx
Junior
A fost un pre.stock f mic se pare, si a fost livrat inainte de 25, eu am comanda pe 10 ora 13, si livrare pe 25, dar nu ma astept pana pe vreo 10 martie, am tot contactat Orange dar nimeni nu stie mai nimic, agentii nu sunt pregatiti prea bine sa zica ceva concret,ori nu stiu, concluzia sa asteptam.

crocodilul77
Junior
Eu comandai acum la Samsung Romania pe site si maine o sa trimita telefonul impreuna cu castile. Precomanda de la orange o sa o anulez, inclusiv abonamentul o sa il reziliez

Zoly
Junior
@Crocodilul77 Daca reusesti sa anulezi comanda si abonamentul, tot respectul meu. Merita pe deplin Orange sa pateasca asa. Nu sunt informati deloc. "In limita stocului disponibil", pai tu nu stii cand, ce si cate o sa ai pe stoc din cate pare. Telefoanele apar, dispar si iar apar. Ai posibilitatea de fi notificat cand revine in stoc, dar nu te notifica nimeni. Eu am solicitat sa fiu notificat in seara de 09.02, nu am primit nici un mail. Pe Orange messanger singurul raspuns e cel atasat. Lipsa totala de profesionalism. Scuzele nu rezolva o situatia pe care chiar Orange a creat-o. Nu am fost dezamagit in 21 de ani de cand sunt client, dar acum sunt cat pentru toata perioada. De acum nu pot sa dau decat note minime la orice sondaj.

crocodilul77
Junior
Deja am vorbit la 300 si o sa reziliez abonamentul fara vreo taxa suplimentara. Referitor la precomanda, am vorbit cu cei de la Orange shop si imi vor returna taxa de precomanda (10 euro). Pe site la Samsung Romania, cumparai s22 ultra, 256gb, verde+ buds pro, cu 5477 lei (au avut acum pe seara o promotie) cu livrare maine

Julyx
Junior
@Crocodilul77 Foarte bun pretul, si la liber, o sa mai astept si saptamana viitoare daca nu vine o sa te urmez...macar daca am fi anuntati sa stim si noi ceva sigur. sa te bucuri de el 😉

Julyx
Junior
Hello Orange, cum adica : "De asemenea, castile vor fi oferite in limita stocurilor disponibile" cand eu am comanda dup 10.02 ora 13. Altora cu comanda pe 17 le-au sosit comanda ieri ?

Zoly
Junior
@Julyx Foarte simplu: Orange stie exact cate casti si telefoane are la dispozitie pentru precomanda, dar ca sa atraga clientii, cand s-a ajuns deja la numarul maxim de comenzi nu scoate mesajul sau telefonul si pune atunci lipsa stoc. Asa ar fi pro client. Dar fiindca nu exista nici o companie pro client: Reclama sufletul comertului si teapa clientului. Alta problema este bineinteles ca nu se tine cont nici de ordinea comenzilor. O lipsa totala de profesionalism. Operatori fara un training cu informatii complete si corecte pentru campania asta. Per total un esec dezastruos pentru Orange. Si dupa toate astea, nu concep sa nu primesc pachetul complet.

Julyx
Junior
Prima mea precomanda :)), am discutat cu cativa agenti nimeni nu stie nimic, azi mi-au zis ca sfarsitul lui martie cel mai sigur, dar incearca pana pe 10, fiind asigurat ca comanda este in regula, mai asteptam, e vorba de S22 Ultra Phantom Black. O sa mai pun aici daca e vreo schimbare. PS: Macar o notificare de intarziere daca primeam oficial era ok .( comanda cu livrare estimate pe 25 :()

Nhagm
Junior entuziast
Nu mai înțeleg nimic, v-ați folosit de pretextul livrării pana in data de 25 februarie, ca sa prindeți mai mulți clienți. Din ce văd pe grupuri, nu cred ca a primit cineva telefonul anterior acestei date. Menționez faptul ca am făcut aceasta comanda in data de 10.02, la ora 18:00. Nelămurirea mea este ca vorbesc cu nenumărați operatori Orange, dar niciunul nu știe concret când va fi livrata comanda mea, acum acest termen fiind modificat la 10.03. Aceleași întrebări le pun online, la serviciul clienți, cât și la magazine. Când vom primi exact comenzile și in ce ordine? Pentru ca am primit și răspunsuri ca ar putea ajunge și după data de 10 martie. Asta înseamnă ca poate fi chiar și 30 martie, nu?

razkore
Junior
Aici nu raspunde nimeni oficial? nu avem un administrator sau o persoana din partea Orange?

Zoly
Junior
Ba da, mai da din cand in cand, din 3 in 3 zile cate un copy-paste fara sustinere si convingere cineva. Si la mine e prima si clar ABSOLUT ULTIMA precomanda la Orange. Atatia nervi pentru atatia bani si pentru atata lipsa de profesionalism si nu merita. Bineinteles ca s-au folosit de data de livrare oficiala de la Samsung ca sa atraga clienti. Acum ar trebui instruiti operatorii ca sa dea si raspunsuri concrete clientilor, nu sa evite prin minciuni si promisiuni. Conform celor spuse azi de o operatoare comenziile se livreaza in ordinea plasarii lor....

cata20
Junior
Nici eu nu am primit s22-ul Ultra asa cum au scris ei prima oara desi am facut precomanda pe 10.feb. pe la pranz. Eu cred ca e o strategie de a lor de a nu livra inca telefoanele.

Zoly
Junior
Culmea nesimtirii: de astazi mi s-a aplicat deja noul abonament pe care l-am activat impreuna cu precomanda pentru telefon. Dar de livrarea telefonului nu stie, nu vrea sa stie nimeni nimic.