anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

În cât timp pot returna un telefon achiziționat dintr-un magazin Orange Shop?

malcos
Junior entuziast
Am cumpărat un Huawei din magazinul Orange Shop și nu mă pot obișnui deloc cu el (eram obișnuit cu Samsung).Pot face retur? După cât timp de la achiziție?
1 Soluţie acceptată‚

FaraUnID
Campion certificat
In cazul telefoanelor achizitionate din magazinul fizic nu se poate face retur, decat in situatiile in care au defecte de fabricatie. In momentul in care achizitionezi in produs dintr-un magazin fizic ai avantajul ca poti sa te joci putin cu produsul respectiv inainte de a lua o decizie de achizitie.

Vizualizare soluţie în postul original

34 Răspunsuri 34

malcos
Junior entuziast
Samsung S10

Razvan
#StarMember
Mda, nu știu ce sa zic, încearcă sa discuți cu ei și sa negociezi ca sa ți-l primească, dar nu te lega de cadrul legal ca nu exista.

RafaHelper
#StarMember
Salut Malcos! Un produs achiziționat din magazinul fizic Orange nu se poate returna sau schimba cu un alt produs. Il poti schimba doar daca este un produs defect la deschidere. In magazinul online ai dreptul sa il returnezi in 14 zile si de asemenea să renunți la contract tot in 14 zile. Poate poti rezolva ceva cu cei din magazin, dar politica nu prevede o rezolvare in această situație. Baftă!

Mary_1
Junior
Un produs achiziționat din magazin nu se poate returna, se presupune ca a fost verificat.

malcos
Junior entuziast
Se pare că se poate returna dar doar în maxim 24 ore de la achiziție, dar nu vor să dea un răspuns oficial pe mail. E o regulă nescrisă pe care nimeni nu ți-o spune, dar o afli după 24 ore :)) Oricum in contractul de achiziție nu scrie nimic de retur, ci doar de garanție. Data viitoare îl voi cumpăra online, pentru că doar așa poți returna dacă nu-ți place! Mulțumesc tuturor pentru răspunsuri!

DanielaH
Moderator
@malcos, dacă apreciezi că răspunsurile pe care le-ai primit te-au ajutat, marchează-l pe cel mai bun ca soluție. În felul acesta îi vei ajuta și pe ceilalți membri să găsească mai usor informațiile dorite. Mulțumim!

RstdWoo
Cunoscător
Din magazinul fizic, nu cred ca ti-l mai ia inapoi, desfacut, decat daca il duci in maxim 24 de ore inapoi. Din pacate, daca nu exista o lege care sa impuna asa ceva, ramane la decizia magazinelor cum accepta returul. Da, in alte tari Europene, si cand cumperi din magazin direct, poti returna produsul. In Italia de ex, daca nu iti place telefonul, dupa o saptamana, doua il poti duce inapoi si primesti banii la loc!

Melek
Junior entuziast
Dreptul de a returna produse achizitionate prin intermediul on-line sau orice alt mijloc de achizitie la distanta (posta, tv, telefon etc), denumit de normele europene, perioada de reflectie, in cazul tarilor din UE este de 14 zile, insa se aplica explusiv produselor achizitionate, la distanta, nu se aplica celor achizitionate din magazinele fizice. In acelasi timp, si in cazul achizitionarii la distanta, exista produse care nu intra in aceasta categorie (nu este cazul telefonului), precum bilete de avion, produse fabricate la comanda, programe informatice etc. In acest caz, cand se utilizeaza aces drept de razgandire, in periaoda de reflexie de 14 zile naturale, cumparatorul nu trebuie sa mentioneze un motiv anume. In acelasi timp, in cazul produselor achizitionate direct din magazine, legislatia UE nu prevede aceasta posibilitate de a returna produsul fara motiv, returnarea se poate face doar in cazul in care produsul prezinta un defect. Dar si in acest caz, putem intalni magazine care au propria lor politica de retur, dar acest lucru trebuie verificat direct in magazin, inainte de achizitionare, si in acelasi timp respectate conditiile de retur (ex: pastrare bon fiscal, cutie, produsul returnat sa fie in perfecte conditii etc). Putem intalni aceste situatii, datorita faptului ca magazinele incearca sa atraga clientii prin diferite servicii aditionale pe care le ofera, pe langa cele impuse de lege. In acelasi timp, trebuie sa avem in vedere ca anumite produse, la care se realizeaza instalari prealabile de programe, configurari specifice, sunt destul de greu de returnat, pentru ca o data instalate, respectivul produs nu mai poate fii vandut ca un produs nou.

Florin_D
Cunoscător certificat
Din ce stiu si eu, conform legii, un telefon cumparat in magazin se poate returna in termen de 24 sau 48 de ore de la achizitionare. La cumpararea online, returul se poate face in termen de 14 sau 15 zile calendaristice. Acum mai depinde si de magazinul sau lantul de magazine care vinde acel produs/telefon de ce politica de retur are. Stiu ca am avut de curand o discutie cu cineva si in urma discutiei am decis sa consultam legea. La cumpararea online se presupune ca nu ai vazut produsul fizic si din acest motiv termenul este de aproximativ 15 zile. In schimb la cumpararea din magazin se presupune ca deja ai butonat telefonul sau ai avut contact palpabil cu acel produs.

Cleaver
Junior entuziast
Te documentezi cu privire la normativa europeană și îți ceri drepturile dar aici ești mai avantajat dacă achiziționezi online. in schimb majoritatea in segmentul produselor sigilate se folosesc de niște mici chichițe sa poți schimba doar dacă apar așa zise defecte tehnice nu ca nu i-a plăcut soției sau ca nu se încadra in peisajul tău personal.

Bogdan_18
Junior
Am procurat un telefon (Samsung Galaxy A30) la care trebuie sa achit 24 luni cate 352 lei nu stiu de ce aşa scump; cu atat nu sunt multumit cum lucreaza el; am achitat 2 luni pe el; pot oare sa merg la Orange Shop si sa intorc telefonul ? banii pe care i-am platit poate sa nu mi-i intoarca sau sa schimb pe un alt telefon la care sunt sigur ca o sa fiu multumit?

Jay
Campion certificat
@Bogdan, asa cum spune raspunsul bifat cu verde, sus de tot, îl poți returna doar daca are defecte de fabricatie, nu daca nu-ti place cum lucrezi cu el.. Si, o curiozitate.. Cum esti sigur ca, de urmatorul o sa fii mulțumit? Poate, după 2 luni, o sa ajungi la concluzia ca nu lucrezi bine nici cu ala..

Bogdan_18
Junior
Eu lucrez cu telefonul si cand ma suna cineva nu imi apare sa raspund la apel si se blocheaza; nu se apasa nimic timp de 2-3 minute.

Jay
Campion certificat
Dacă are probleme, poti merge cu el in Shop, de unde l-ai luat, sa le explici ce se intampla si ei pot sa te ajute cu o verificare sau setare, daca au acest serviciu, sau te pot îndruma către un service, dar, eu cred ca, în primul rând, vor incerca sa-l repare si, daca se va considera ca acest lucru nu este posibil vor trebui să ti-l schimbe, dar, nu vei primi alt model, ci alt telefon, acelasi model.. Poate sa fie si o problemă de setare, faptul că nu poți vedea apelurile in timp ce umbli pe el, probabil in timp ce intri pe internet..

Bogdan_18
Junior
Ok, Jay, poti sa-mi spui ce este comission de admin, MDL ?