anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Transfer neefectuat in contul Orange Money

AndreeaT
Începător

Buna ziua, 

In data de 6 decembrie am efectuat in transfer in contul Orange Money, insa nici pana azi banii nu au ajuns in cont. Am facut o sesizare ca privire la acest lucru si mi s—a promis ca in 5 zile lucratoare problema se rezolva si banii vor fi in cont.  La doua zile am sunat sa vad statusul sesizarii si mi s-a spus ca termenul legal de solutioare este de 30 de zile, insa in 5 zile problema se va rezolva, insa nu imi pot da un mail in care sa imi spuna motivul pt care mi-au blocat banii si nici faptul ca se va rezolva in 5 zile. Azi s-au implintit cele 5 zile si am primit un sms imi care imi spun ca problema se va rezolva in 30 de zile, insa eu nu stiu de ce mi-au fost blocati banii si nici cand ii voi primi. Cum pot proceda pt a afla motivul blocarii si de asemenea pt a urgenta solutionarea.

1 Răspuns 1

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Buna Andreea,

Bine ai venit in Comunitate!

O sa incep prin a spune ca noi, cei de aici din Comunitate suntem, in mare parte, clienti ca si tine. Si, cu toate ca sunt utilizator Orange Money, nu mi s-a intamplat niciodata sa nu primesc un transfer. Daca era facut in weekend, cel mai probabil ajungea luni. Dar niciodata n-a durat atat de mult.

Acuma, daca poti, poate ar fi util, in caz ca au mai patit si altii, daca ai putea sa vii cu ceva mai multe detalii. De exemplu e vorba de un transfer pe IBAN presupun, da? Ne poti spune banca sau institutia financiara dinspre care ai incercat sa trimiti? E o banca din Romania? Ai mai facut transferuri in felul asta catre Orange Money sau alte conturi? Au functionat? Ai incercat cumva sa iei legatura si cu acea banca? Poate problema este pe partea lor?

Client Orange