anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Orange Money temporar nefunctional 13.02.2023

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

Mai are cineva problema asta la intrarea in aplicatie? Sunt ceva lucrari?

 

Client Orange
1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Update: s-a rezolvat cu o reinstalare de aplicatie pe iOS si Clear Cache & Data pe Android. Oricum, ciudat ca te lasa asa pe afara, fara niciun motiv. Dar bine de stiut ca se poate rezolva in felul asta.

Inca o data, multumesc frumos tuturor pentru raspunsuri! 🙂

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

Vio73
#StarMember

Salut!

La mine a funcționat și ieri și văd că și astăzi este ok.

Cred că este doar ceva la anumite conturi, pentru că am mai văzut persoane care se vaită.

TheSpecialist
Maestru

Și la mine funcționează bine. Nu am avut probleme deloc zilele astea. 

RafaHelper
#StarMember

@arsradu daca nu exista o informare in acest sens probabil ca nu sunt lucrări de mentenanța.

Eu vad destul de frecvent aceea eroare, nu aleg opțiunea "reîncearcă", închid aplicația si apoi intru din nou. In acest fel reușesc sa scap de eroare si funcționează normal.

Jay
Campion certificat

Eu n-am putut duminica sa alimentez contul, câteva ore.. dar, eroarea asta n-am mai vazut-o de ceva timp.. 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Neata! 🙂

Problema se manifesta si pe Android si pe iOS. Eroarea difera un pic, dar ideea e aceeasi: nu pot sa intru in cont.

Si da, stiu ca mai face din cand in cand asa, si isi revine dupa ce redeschizi aplicatia. Dar de data asta se pare ca nu... In plus, cum ziceam, face la fel si pe iOS si pe Android.

Mersi frumos de feedback!

Client Orange

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Update: s-a rezolvat cu o reinstalare de aplicatie pe iOS si Clear Cache & Data pe Android. Oricum, ciudat ca te lasa asa pe afara, fara niciun motiv. Dar bine de stiut ca se poate rezolva in felul asta.

Inca o data, multumesc frumos tuturor pentru raspunsuri! 🙂

Client Orange