anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Orange Money nu functioneaza

Ana_P
Angajat Orange
Buna! Am o problema cu aplicatia Orange Money. Ieri am alimentat contul Orange Money (proces care s-a realizat in 5 secunde) pt ca ulterior sa pot face plata ratei in My Reserve.In momentul in care vreau sa transfer bani din contul My Orange in MyReserve primesc un mesaj cu rosu in josul aplicatiei cum ca tranzactia nu a putut fi procesata-serviciul e momentan indisponibil(de unde inteleg ca nu functioneaza aplicatia). La fel se intampla si daca vreau sa fac plata abonentului in Plata catre furnizori direct din aplicatie. Astfel am banii blocati in contul Orange si nu pot face nimic cu ei, nici macar sa ii transfer inapoi pe cardul meu. Ce vreau sa stiu este: e o problema cu aplicatia, sunt zile in care se pot/nu se pot face tranzactiile? Fac eu ceva gresit sau pur si simplu e o eroare de aplicatie?
Multumesc!
7 Răspunsuri 7

DanielaH
Moderator
Ana, bun venit în Comunitate! Eu am făcut chiar acum o plată către un furnizor și a funcționat. Poți să mai încerci o dată, te rog? Și să te asiguri că ai instalată ultima versiune a aplicației. Revino dacă situația persistă.

Ana_P
Angajat Orange
Buna, in continuare am aceeasi problema. Am incercat ieri toata ziua, astazi la fel..pot doar sa depun bani pe contul Orange dar nu ii pot folosi sa fac plati si sa achit rata. O sa mai incerc, am si reinstalat aplicatia sa fiu sigura si nu s-a schimbat nimic.

Vio73
#StarMember
Bună! Mai se blochează câte o dată, e foarte adevărat! Eu zic să mai încerci și în cursul zilei de astăzi, iar dacă tot nu funcționează, să iei legătura cu Serviciul Clienți! Am primit și eu ieri un mesaj de genul ,,Hopa. A apărut o eroare" și nu am mai putut alimenta cardul, dar acum văd că e în regulă! Să ne ții la curent! Succes!

Ana_P
Angajat Orange
Buna! Am rezolvat. Era contul Orange Money blocat. Mi l-au deblocat din centrala si mi-au explicat ca daca am alimentat contul Orange Money se vor redirectiona banii automat in MyReserve pt rata. Voi verifica in decursul zilei de astazi ce se mai intampla cu aplicatia. Multumesc pt ajutor! Va tin la curent.

DanielaH
Moderator
Ana, ne bucurăm că s-a rezolvat și îți mulțumim pentru feedback. Te mai așteptăm în Comunitate.

catalin_tanase
Explorator
Ți-au zis și de ce era contul blocat?

Ana_P
Angajat Orange
din cauza versiunii aplicatiei. am incercat sa fac conectarea pe doua telefoane concomitent, ma gandeam ca e de vina telefonul. cand s-a facut conectarea pe un telefon, pe celalalt s-a anulat, sau s-au pierdut datele cumva si nu mai era recunoscut. in orice caz, am sunat la orane money si m-au ajutat ei cu deblocarea. acum am aplicatia pe un singur telefon. daca parola nu e recunoscuta de 3 ori la rand, am inteles ca se blocheaza contul si numai ei pot debloca. 🙂