anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Orange Money nu functioneaza ?

Zogulin
Începător

Aplicatia Orange Money imi cere de joi 1 dec. 2022 logare noua, parcurg toti pasii, in final ma anunta ca au eroare tehnica. Repetat.

Am incercat azi(3 dec.) sa ii contactez din MyOrange pe chat, nu raspunde nimeni(dupa ce am cerut transfer la operator). Pe telefonul indicat pentru contact am putut afla ca nu se ocupa de Orange Money in afara orelor 9-18 , L-V. 

 

 

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

In general ar trebui sa mearga. Ai incercat o reinstalare? 

Astazi sunt lucrari de mentenanta de la 11:00 la 13:00. Deci incearca eventual pana atunci, sau dupa 13:00.

Screenshot_20221203-101758.png

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

In general ar trebui sa mearga. Ai incercat o reinstalare? 

Astazi sunt lucrari de mentenanta de la 11:00 la 13:00. Deci incearca eventual pana atunci, sau dupa 13:00.

Screenshot_20221203-101758.png

Client Orange

Da, a mers cu reinstalare. Neplacuta insa experienta, mai ales cand afli ca nu ti se raspunde pe caile 'oficiale' Orange. Lipsa de raspuns din chat (ma uit acum, dupa 90 minute, nimeni nu a reusit macar sa imi spuna ca sunt in greva sau au vreo indispozitie..) este in mod special ciudata...

Oricum, mai aveam niste bani acolo, macar am primit aici o solutie sa ii vad iar. Multumesc,

Paul2022
Începător

Buna ! @Zogulin  , Bine ai venit in comunitate , aplicația poate avea un delay de maxim 2 ore de la mentenanța echipamentelor ITIC .