la 03-12-2022 10:05 AM - editat ultima oară la 05-12-2022 10:04 AM de DanielaH
Aplicatia Orange Money imi cere de joi 1 dec. 2022 logare noua, parcurg toti pasii, in final ma anunta ca au eroare tehnica. Repetat.
Am incercat azi(3 dec.) sa ii contactez din MyOrange pe chat, nu raspunde nimeni(dupa ce am cerut transfer la operator). Pe telefonul indicat pentru contact am putut afla ca nu se ocupa de Orange Money in afara orelor 9-18 , L-V.
03-12-2022 10:18 AM - editat 03-12-2022 10:20 AM
Salut,
In general ar trebui sa mearga. Ai incercat o reinstalare?
Astazi sunt lucrari de mentenanta de la 11:00 la 13:00. Deci incearca eventual pana atunci, sau dupa 13:00.
03-12-2022 10:18 AM - editat 03-12-2022 10:20 AM
Salut,
In general ar trebui sa mearga. Ai incercat o reinstalare?
Astazi sunt lucrari de mentenanta de la 11:00 la 13:00. Deci incearca eventual pana atunci, sau dupa 13:00.
la 03-12-2022 10:30 AM
Da, a mers cu reinstalare. Neplacuta insa experienta, mai ales cand afli ca nu ti se raspunde pe caile 'oficiale' Orange. Lipsa de raspuns din chat (ma uit acum, dupa 90 minute, nimeni nu a reusit macar sa imi spuna ca sunt in greva sau au vreo indispozitie..) este in mod special ciudata...
Oricum, mai aveam niste bani acolo, macar am primit aici o solutie sa ii vad iar. Multumesc,
la 07-12-2022 11:08 AM
Buna ! @Zogulin , Bine ai venit in comunitate , aplicația poate avea un delay de maxim 2 ore de la mentenanța echipamentelor ITIC .