anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Orange Money nefuncțional intre ora 23:00 - 11.01.2021 si 04:00 - 12.01.2021

RafaHelper
#StarMember
"O scurtă pauză pentru îmbunătățiri
Aplicația mobilă şi cardurile Orange Money nu vor funcţiona între orele 23:00 din noaptea de 11 ianuarie și 04:00 dimineaţa de 12 ianuarie 2021.
Dacă ai nevoie să faci plăți prin aplicaţie sau cu cardurile Orange Money pe internet îţi recomandăm să le efectuezi înainte sau după acest interval orar."
‎‎
Asa arata un mesaj de informare din pagina Orange Money.
Ma așteptam să primesc această informație prin SMS sau sa o vad in aplicația mobila. Din păcate Orange sta foarte prost la comunicare in cazul clienților Orange Money.
Sper doar ca am fost un caz izolat si restu ați primit această informare.
6 Răspunsuri 6

FLo1
#StarMember
Imbunatatirile se fac conform sloganului cunoscut: "noaptea ca hotii". Alte institutii bancare fac un update si modificari in cateva minute, iar retelei numarul 1 ii trebuie 4 ore. Pe semne lucreaza in 2 viteze: incet sau deloc. Daca ii mai rabdati, atunci suportati-le naravurile pe banii vostri. Cine le da crezare si are rabdare cu ei, atunci sa le suporte si naravul. Cand ochii clientului se vor deschide, acesta va stii intr-un final sa aleaga ceea ce merita ales.

FaraUnID
Campion certificat
Intr-o buna zi o sa va treziti comisionati peste noapte sau cu modificari aduse contractului, fara ca voi sa primiti o notificare in acest sens.

DanielaH
Moderator
Intervenția de ieri noapte a avut loc pentru a lucra la câteva îmbunătățiri și a fost facută într-un interval în care impactul la clienți sa fie cât mai redus. Ne pare rău pentru neplăcerile cauzate și, @rafa.helper, vom ține cont de feedback-ul tău pe viitor.

RafaHelper
#StarMember
Mulțumesc @DanielaH! :) @flo_1, #faraunid, daca folosiți serviciul Orange Money ati primit notificare pentru acest eveniment?

FaraUnID
Campion certificat
Vezi pe topicul dedicat experienta mea cu Orange Money si faptul ca reteaua numarul 1 nu a fost capabila sa identifice si sa aplice o solutie astfel incat sa nu fie nevoie de prezenta fizica in magazin. 100% online, din aplicatie NU inseamna prezenta fizica, in magazin fizic!

Razvan
#StarMember
Nu am primit notificarea.