anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Orange Money funcționează defectuos

Anonim
Neaplicabil
In cursul nopții am vrut sa alimentez contul meu Orange Money cu o suma de bani, asa ca zis și făcut. Alimentez, aștept sa apară suma și stupoare - primesc eroare ca tranzacția nu a putut fi efectuata. De ce? Nu știe nimeni, dar banii mi-au dispărut din cont și uite asa suma respectiva e pierduta momentan. Sa mai am încredere în acest serviciu? Categoric nu. Acum tre sa stau de apeluri la banca și explicatii sa vad cum rezolv sa îmi recuperez suma.
Probabil voi urma și eu pașii altor clienți, acela de a renunța la acest serviciu întrucât e plin de probleme, iar când deja discutam de bani pierduți e groasa.
24 Răspunsuri 24

adiroman
Junior entuziast
Azi nu am putut sa alimentez contul.. 4 încercări nereușite... am renunțat.. urmează sa renunț la Orange Money.. păcat.. are chestii faine, dar nu te mai poți baza pe aplicație.

Vio73
#StarMember
La mine merge dimineața destul de bine, dar după-amiaza, mai dă rateuri. Și nu mai funcționează apoi până dimineața!

DanielaH
Moderator
@Vio73, ce anume nu funcționează? Dă-ne, te rog, mai multe detalii ca să putem investiga (logarea în aplicație, alimentarea de cont, plăți, reîncărcări ...). Ce erori întâmpini și de când se întâmplă aceste disfuncționalități?

Vio73
#StarMember
De exemplu: Dacă vrei să realimentezi, apare uneori mesajul ,,Hopa, a apărut o eroare " sau ceva de genul și nu mai vrea sub nicio formă. Dar repet, nu e mereu, ci doar uneori. Mulțumesc!

Razvan
#StarMember
Eu nu mai pot neam sa alimentez în timpul zilei. Apare mereu pagina cu eroarea. Celelalte tranzacții funcționează. Cred că directiva Europeană a dat peste cap funcționalitatea OM.

DanielaH
Moderator
Salut tuturor! Ați mai avut probleme cu alimentarea contului după remedierea problemei de săptămâna trecută?

Neaplicabil
@DanielaH depinde de ce parte a baricadei te afli... pentru unii pot fi probleme, pentru alții soluții... după problema semnalată aici eu am primit o duzină de notificări fără legătură cu realitatea: ți-a fost returnată suma de... și nu mi-a fost returnat nimic.... nu că aș vrea să-mi fie returnat ceva dar e vorba de facturile la utilități de peste 1.000 de lei. În aplicațiile operatorilor de utilități facturile apar ca achitate... sper să n-am probleme că ajung direct în instanță cu Orange Money înainte de a renunța la serviciile IFN-ului. Acum iarăși o să fiu cenzurat și textul modificat pentru că cineva se simte jignit?!

Razvan
#StarMember
Eu am semnalat problema la ING. Cei care fac top-up de pe ING întâmpină probleme din cauza serverului olandezilor. Ieri am vrut sa alimentez cardul revolut și am primit eroare, mult mai detaliata ca la OM unde apare simplu eroare. Pe lângă problemele clasice OM poți întâlni și la celelalte bănci locale. Atașez eroarea de pe revolut.

Neaplicabil
Gata! S-a rezolvat! Am primit explicații despre modul de funcționare a tranzacțiilor interbancare și pe jumătate m-am mai liniștit. Dar pot fi sigur 100% doar când voi vedea facturile la utilități din luna martie...

bogdan_osan
Junior entuziast
Eu personal sunt foarte mulțumit de Orange Money. Toți banii mi-i țin acolo, achit facturi, fac cumpărături, și nu am avut niciodată probleme majore. Sper ca serviciul să fie dezvoltat și mai mult și să permită încasări în valută cu convertirea automată în lei.