anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] [Orange Money] Cardurile Mele - sectiune inaccesibila si eroare afisare detalii carduri

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Hello,

Sectiunea Cardurile Mele este inaccesibila. Mai devreme era blank page total. Acum, vad ca se afiseaza cardurile, dar daca vreau sa vad detalii, imi da eroare (Hopa! Avem o eroare). S-a nimerit foarte nasol pentru ca tocmai incercam sa fac o plata. Am avut eroare si pe partea procesatorului de plati. Ce se intampla cu aplicatia in seara asta?
Client Orange
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
Salut! Confirmăm și noi că situația a fost remediată. Mulțumim încă o dată.

Vizualizare soluţie în postul original

10 Răspunsuri 10

BlackWolf
Senior certificat
Salut! Nasol, cel mai probabil este o problema tehnica și va fi remediata în cel mai scurt timp

Vio73
#StarMember
E clar de la ei, dar probabil nu la toți. Eu nu am această problemă.

Jay
Campion certificat
La mine a mers ok.. În plus, cand vad ca nu reacționează aplicația, adica nu pot sa intru pentru ca gândește mult și degeaba, o reinstalez.. asta am făcut în ultimele săptămâni..

Anonim
Neaplicabil
Idem si la mine, vreau sa platesc dar imi da eroare la afisarea datelor cardului. @Jay, chiar daca merge, nu e normala solutia asta pentru o companie cu pretentiile lui Orange.

Jay
Campion certificat
@Cristi13, nu pot sa te contrazic :) Am optat pentru soluția asta, pentru ca sunt momente când trebuie sa rezolvi acum, dar si eu am oferit feedback de fiecare data, ca nu este ok, pana am renunțat sa mai fac asta, insa... nu poti aștepta pana poți scrie (ca uneori dispare spațiul in care scrii si mai aștepți si acolo), până ți se răspunde, verifica, rezolva, etc..

DanielaH
Moderator
Mulțumim pentru sesizare. Vom transmite mai departe colegilor noștri situația semnalată de voi.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Mersi frumos, Daniela. Cu cat mai repede, cu atat mai bine. In momentul asta, problema de afisare a datelor (sectiunea in sine se incarca) inca persista. Problema mai suparatoare e ca nu merg platile. Am cardul fizic. Nu am nevoie neaparat sa-mi incarce datele in aplicatie. Dar nu merg platile propriu-zise. Aseara am validat o plata din aplicatie, nu a facut nimic in aplicatie (nu a dat Ok-ul), iar pe site-ul procesatorului de plati mi-a dat eroare. Sper sa se rezolve curand. Ca am nevoie sa fac o plata.
Client Orange

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Update: pare ca s-a rezolvat treaba cu detaliile cardurilor. O sa incerc sa fac si plata sa vad daca merge.
Client Orange

DanielaH
Moderator
Salut! Confirmăm și noi că situația a fost remediată. Mulțumim încă o dată.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Si-au revenit si platile. Mersi frumos, Daniela! 🙂
Client Orange