anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Optiunea "Extras de cont" din aplicatia Orange Money

MihaiN
Junior
Cei care folositi Orange Money pe iphone, va functioneaza optiunea "Extras de cont" ?
La mine nu functioneaza; mereu primesc mesaj "Ne pare rau. Serviciu momentan indisponibil" sau "Nu a fost emis nici un extras de cont".
Am deschis si tichet la Orange, m-au si sunat sa ma intrebe ce versiune de apoicatie am (cea mai noua din magazin), ce telefon am (iphone 11 Pro max); m-au pus sa sterg aplicatia si sa o reinstalez...
Nimic; exact ca si inainte !
Problema este ca la firma imi trebuie extrasul de cont listat pentru arhivare...
Ce sfaturi mai puteti da ?
Multumesc
13 Răspunsuri 13

And04
Senior
Salutare! Personal nu detin un Iphone dar problema pare sa fie un temporara...mai patesc chestia cu "Ne pare rau. Serviciu momentan indisponibil" pe My Orange. Pentru extrasul de cont, daca nu se remediaza problema si va trebuie urgent, va sugerez sa luati legatura cu un consultant, sunand la numarul 300. Toate cele bune!

MihaiN
Junior
pentru <>: Din pacate problema este "temparara" de cateva saptamani bune... Pentru august mi-au emis un extras de cont si mi l-au trimis prin email; dar asta este o solutie de avarie; daca utilizez o aplicatie o fac pentru ca am nevoie de ea; si daca aplicatia nu face ceea ce afirma ca poate face... atunci este o problema ! Si, nu, din pacate nu este temporara !

And04
Senior
@MihaiN, imi pare rau pentru acesta situatie, sper ca cei de la Orange sa remedieze problema cat mai repede 🙂

DanielaH
Moderator
@MihaiN, ne pare rău pentru situația descrisă de tine. Dacă deja ai depus o sesizare la noi, înseamnă că această situație este cunoscută și colegii noștri cu siguranță fac toate verificările necesare pentru remedierea problemei. Îți recomandăm să aștepti să primești informațiile legate de soluționare din partea lor. Te așteptăm să revii cu vești bune în Comunitate când se va rezolva.

MihaiN
Junior
Speram sa aflu pe acest canal de comunicare dacă sesizarea mea nu zace uitată pe undeva... așa cum pare! Și dacă zace, poate se sesizează cineva. Multumesc

DanielaH
Moderator
@MihaiN, nu, nu "zace". Ca toate sesizările depuse la Serviciul Clienți, și sesizarea ta este escaladată către departamentul dedicat, iar colegii noștri fac verificările și demersurile necesare pentru rezolvarea problemei. Din păcate nu putem oferi noi aici un termen de soluționare, dar te asigurăm că situația ta "este pe mâini bune".

Nimcid25
Explorator
Și pe Android este aceeasi problemă.

Vio73
#StarMember
Am mai întâmpinat și eu probleme temporare, dar s-a rezolvat ulterior. Mă refer la android. Cam ciudat să se întâmple de așa mult timp!

MihaiN
Junior
Vio73: Acum, pe Android, funcționează aceasta opțiune? Aceeași întrebare și pentru utilizatori de iOS. Multumesc

Vio73
#StarMember
Din păcate, nu pot să-ți spun la acest moment, decât când fac plăți! Îmi pare rău! L. E. Ai dreptate, nu funcționează nici la mine!

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
@MihaiN mai devreme nici la mine nu mergea, am închis aplicația și din background, am încercat acum și este ok. Am iphone Xs și ultima versiune de aplicație. S-a rezolvat și la tine?

MihaiN
Junior
Vio73: Nu înțeleg de ce trebuie sa faci o plata ca sa poți cere un extras de cont??!!

MihaiN
Junior
@MihaelaC In sfârșit, da, acum funcționează și la mine! Păcat ca trebuie sa faci valuri pe toate forumurile ca sa se miște ceva... Oricum, bine ca funcționează!