anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Mi-am schimbat telefonul și nu pot să mă loghez pe aplicația Orange Money

bidam
Junior

bună ziua. mi-am schimbat telefonul de curând și încerc sa ma loghez pe aplicația om doar ca nu primesc pe telefon mesajul de confirmare(al doilea, cel format din 8 caractere)...ma poate ajuta cineva cu un sfat?

28 Răspunsuri 28

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Cu placere, Vio! 🙂

Ah, deci problema asta se manifesta atunci cand incerci sa faci o tranzactie/plata, ceva? Sau si la deschiderea aplicatiei?

Pentru ca daca e doar la plati...s-ar putea ca problema sa fie la OM. Pentru autentificare in aplicatie pare sa fie ok... Cel putin la mine e. :))

Client Orange

Vio73
#StarMember

Nu, doar la alimentarea din alt card asociat. Merge la plată. Apoi apare mesajul ăsta:

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Aia deja nu pare sa mai aiba legatura cu autentificarea cu amprenta. Pare sa fie o problema cu tranzactia de pe cardul respectiv... Vezi daca ai vreun update de aplicatie. Daca nu...trebuie vazut ce e cu acel card sau daca e vreo problema cu alimentarile pe cont. Asta doar la Relatii Clienti poti sa afli eventual.

Client Orange

Vio73
#StarMember

Am vorbit deja, mi-au zis să mă duc la bancă! Doar că nu prea văd ce poate banca să facă!

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Mmm...stai un pic. Banca aia (apropos, despre ce banca vorbim?), nu are si un nr de telefon de contact? Nu vad de ce ar trebui sa te duci fizic la banca.

Oricum, pana una alta, mai incearca te rog o chestie. Vezi poate rezolva problema. Din aplicatia Orange Money, du-te la Setari Cont > Carduri Salvate > click pe cardul care face probleme > Sterge cardul, dupa care incearca sa-l adaugi din nou. Sa nu fie o problema de token expirat sau ceva.

Client Orange

Am făcut și asta, dar nu s-a întâmplat nimic.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Atunci trebuie vazut ce se intampla cu cardul respectiv. Ori sunt probleme cu tranzactiile de pe el (lucru care ar trebui sa se vada si in platile normale cu acel card), ori e expirat, ori are fonduri insuficiente. Sunt foarte multe motive pentru care poate sa nu se faca tranzactia.

Ideea e ca acea Alimentare Card nu face altceva decat sa ceara o plata de pe acel card. Deci...daca nu merge alimentarea, e posibil sa nu mearga nici platile normale cu acel card.

Acuma, in functie de banca, poti sa iei legatura cu cineva mai usor sau mai greu. Dar intr-adevar e posibil ca problema sa fie la banca emitenta a cardului respectiv.

Client Orange

Merge orice, am făcut plăti, am bani pe el, e schimbat de anul ăsta... Merge și alimentarea in OM, dar nu cu autentificare prin amprentă. O să și sun la bancă ( BRD).

Mulțumesc foarte mult!

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Vio, ceva e ciudat... Am incercat sa alimentez acum de pe un alt card (eu nu am BRD, asa ca nu pot testa partea asta), si a fost totul.

Daaar...ceea ce am observat e ca acea autentificare cu amprenta pentru autorizarea platii nu se face in aplicatia My Orange. Se face in aplicatia bancii emitente a cardului. Deci....cred ca problema e in aplicatia BRD.

Oricum, cel mai bine, da un telefon si la BRD si vezi ce-ti zic si ei...

Client Orange

Am dat și telefon, iar ei mi-au spus să dau permisiuni la aplicație din notificări. Erau date, le-am refăcut și tot așa este!

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Mda....cred ca e un bug pe undeva.

Client Orange

DanielaH
Moderator

@bidam, ai reușit să accesezi aplicația?

Intr-un final,da...am sunat la 300 și în scurt timp am reușit sa instalez aplicația.era o problema tehnica de la om

Da, situația a fost remediată. Mulțumim mult pentru confirmare.

Te mai așteptăm în Comunitate.