la 25-10-2022 09:37 AM - editat ultima oară la 26-10-2022 02:49 PM de DanielaH
bună ziua. mi-am schimbat telefonul de curând și încerc sa ma loghez pe aplicația om doar ca nu primesc pe telefon mesajul de confirmare(al doilea, cel format din 8 caractere)...ma poate ajuta cineva cu un sfat?
25-10-2022 01:10 PM - editat 25-10-2022 01:10 PM
Cu placere, Vio! 🙂
Ah, deci problema asta se manifesta atunci cand incerci sa faci o tranzactie/plata, ceva? Sau si la deschiderea aplicatiei?
Pentru ca daca e doar la plati...s-ar putea ca problema sa fie la OM. Pentru autentificare in aplicatie pare sa fie ok... Cel putin la mine e. :))
la 25-10-2022 01:13 PM
la 25-10-2022 03:45 PM
Aia deja nu pare sa mai aiba legatura cu autentificarea cu amprenta. Pare sa fie o problema cu tranzactia de pe cardul respectiv... Vezi daca ai vreun update de aplicatie. Daca nu...trebuie vazut ce e cu acel card sau daca e vreo problema cu alimentarile pe cont. Asta doar la Relatii Clienti poti sa afli eventual.
la 25-10-2022 03:50 PM
Am vorbit deja, mi-au zis să mă duc la bancă! Doar că nu prea văd ce poate banca să facă!
25-10-2022 03:53 PM - editat 25-10-2022 04:01 PM
Mmm...stai un pic. Banca aia (apropos, despre ce banca vorbim?), nu are si un nr de telefon de contact? Nu vad de ce ar trebui sa te duci fizic la banca.
Oricum, pana una alta, mai incearca te rog o chestie. Vezi poate rezolva problema. Din aplicatia Orange Money, du-te la Setari Cont > Carduri Salvate > click pe cardul care face probleme > Sterge cardul, dupa care incearca sa-l adaugi din nou. Sa nu fie o problema de token expirat sau ceva.
la 25-10-2022 04:22 PM
Am făcut și asta, dar nu s-a întâmplat nimic.
la 25-10-2022 04:37 PM
Atunci trebuie vazut ce se intampla cu cardul respectiv. Ori sunt probleme cu tranzactiile de pe el (lucru care ar trebui sa se vada si in platile normale cu acel card), ori e expirat, ori are fonduri insuficiente. Sunt foarte multe motive pentru care poate sa nu se faca tranzactia.
Ideea e ca acea Alimentare Card nu face altceva decat sa ceara o plata de pe acel card. Deci...daca nu merge alimentarea, e posibil sa nu mearga nici platile normale cu acel card.
Acuma, in functie de banca, poti sa iei legatura cu cineva mai usor sau mai greu. Dar intr-adevar e posibil ca problema sa fie la banca emitenta a cardului respectiv.
la 25-10-2022 04:45 PM
Merge orice, am făcut plăti, am bani pe el, e schimbat de anul ăsta... Merge și alimentarea in OM, dar nu cu autentificare prin amprentă. O să și sun la bancă ( BRD).
Mulțumesc foarte mult!
25-10-2022 04:51 PM - editat 25-10-2022 04:58 PM
Vio, ceva e ciudat... Am incercat sa alimentez acum de pe un alt card (eu nu am BRD, asa ca nu pot testa partea asta), si a fost totul.
Daaar...ceea ce am observat e ca acea autentificare cu amprenta pentru autorizarea platii nu se face in aplicatia My Orange. Se face in aplicatia bancii emitente a cardului. Deci....cred ca problema e in aplicatia BRD.
Oricum, cel mai bine, da un telefon si la BRD si vezi ce-ti zic si ei...
la 25-10-2022 08:46 PM
Am dat și telefon, iar ei mi-au spus să dau permisiuni la aplicație din notificări. Erau date, le-am refăcut și tot așa este!
la 25-10-2022 08:55 PM
Mda....cred ca e un bug pe undeva.
la 26-10-2022 09:55 AM
@bidam, ai reușit să accesezi aplicația?
la 26-10-2022 02:46 PM
Intr-un final,da...am sunat la 300 și în scurt timp am reușit sa instalez aplicația.era o problema tehnica de la om
la 26-10-2022 02:49 PM
Da, situația a fost remediată. Mulțumim mult pentru confirmare.
Te mai așteptăm în Comunitate.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, Europe House, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor
@Orange Romania Communications S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 427320
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/8926/1997,
Sediu social: Bucureşti Sectorul 1, Calea VICTORIEI, Nr. 35
Certificatul Tip de furnizor