anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Factura rate Orange in aplicatia Orange Money

caracostea
Junior entuziast
Salut,
Mi-am cumparat recent un telefon in rate de la Orange, dar odata cu emiterea facturilor de servicii si rate, in aplicatia Orange Money, cand incerc sa achit, imi este afisat doar soldul de la factura de servicii, nu si la cea pentru rate, cumulat.
Cum trebuie sa procedez ca sa achit totalul pentru ambele facturi?
7 Răspunsuri 7

Vio73
#StarMember
Am pățit și eu de vreo două ori și a trebuit să le scriu, după care s-a rezolvat problema. Ultima dată chiar astăzi mi s-a actualizat și este în regulă. Chiar nu înțeleg ce se întâmplă și sper să se rezolve în viitor, ca să nu mai întâmpinăm probleme.

Razvan
#StarMember
Până se va rezolva, după o sesizare în prealabil la Orange, poți plăti o sumă mai mare, după ce ai plătit factura, plătești diferența, ca și când ai plăti în avans.

Vio73
#StarMember
Păi am plătit mereu în avans.

Vio73
#StarMember
Poate că vor avea de acum în vedere să nu se mai întâmple. Mulțumim!

DanielaH
Moderator
@caracostea, s-a rezolvat problema? Ai reușit să achiți întreaga sumă?

caracostea
Junior entuziast
Da. A doua zi, dupa ce am postat, s-a ajustat suma de plata, incluzand si factura de servicii si cea de rate.

Vio73
#StarMember
Atunci e foarte bine! Oricum, întotdeauna mai trebuie să le lași o perioadă de actualizare a datelor în aplicație.