anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Erori aplicatie Orange Money

Benny_1
Junior entuziast
Hello! Mai are cineva erori de la ultimul update cu modificari de securitate? La mine porneste greu aplicatia si m-am chinuit 30 de minute sa fac un transfer...
24 Răspunsuri 24

Mihai_54
Începător
Hello, La mine de la ultimul update imi tot da eroarea aia ca "Hopa! Avem o eroare" si nu mai vrea nicicum. Am sters aplicatia, am reinstalat-o, am instalat-o si pe un alt telefon tot nu vrea. Aveti ceva sfaturi ce sa mai fac, va rog? Multumesc!

DanielaH
Moderator
@Mihai, când apare această eroare? Chiar la deschiderea aplicației sau în momentul în care vrei să faci o alimentare de cont sau o tranzacție? Te așteptăm cu mai multe detalii.

Ascary
Campion certificat
Salut Mihai. Daca ai avut-o instalata in telefonul tau ar trebui sa mearga si dupa ultimul update. Dezinstaleaza/instaleaza asa: -dezinstaleaza aplicatia -restart telefon -instaleaza aplicatia -restart telefon. Revin-o sa ne spui daca a mers. (Pe alt telefon nu merge instalata daca nu ai acelasi SIM bagat in el)

DanielaH
Moderator
@Mihai, încearcă să intri și în Setarile telefonului -> Aplicații -> să alegi Orange Money, apoi să intri în Permisiuni si dai permisiuni pe Telefon. Nu e nevoie de nicio altă permisiune (Agenda/ Camera foto/ Locație/ Stocare). Odata făcut acest lucru, încearcă să te reloghezi în aplicația Orange Money și să faci înregistrarea de la început. Te așteptăm cu feedback.

Mihai_54
Începător
Hello, Multumesc pt info si sfaturi. Sincer nu a mers nici cu varianta cu dezinstalat, reboot, instalat, reboot si nici cu cea cu permisiunile, din pacate. Deci mie imi da eroare, mai exact tipul ala care trage de cabluri si zice "Hopa! avem o eroare!" dupa ce lansez aplicatia, dau pe Connect, pun nr de tel, vine sms-ul cu codul sa confirm requestul ca vreau sa accesez app-ul, dupa care imi cere ultimele 6 cifre din CNP si dupa care imi da "Is processing" pt o sec si apare tipul cu cablurile si eroarea. Cam asta e scenariul. Multumesc, Mihai

DanielaH
Moderator
@Mihai, fiind vorba de o problemă punctuală și care implică analizarea contului tău personal, ți-am trimis un mesaj privat (pe adresa de e-mail cu care te-ai autentificat în Comunitate) și aștept răspunsul tău prin reply la acel e-mail. Mulțumesc.

BUNTA_ANDREI
Începător
Nu mai merge suportul.prin chat

DanielaH
Moderator
@BUNTA ANDREI, mulțumim pentru sesizare. Colegii noștri cunosc această situație și fac toate demersurile necesare pentru remediarea în cel mai scurt timp. Mulțumim pentru înțelegere.

DanielaH
Moderator
Salut tuturor! Ne bucurăm să vă anunțăm că Chatul Orange Money este din nou funcțional. Trebuie doar să faceți un update la ultima versiune de aplicație pentru a-l accesa.

Vio73
#StarMember
Mulțumim foarte mult!