anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Eroare creare cont Orange Money

7UP
Explorator
Buna ziua,
Am un samsung a20e si am incercat sa fac un cont orange money prin recomandare. Totul a mers bine pana la pasul
"Vizualizezi Termenii şi Condiţiile semnăturii electronice, apoi contractul pentru deschiderea serviciului Orange Money şi semnezi electronic calificat prin introducerea unui cod pe care îl primești prin SMS."
Am asteptat 1h am zis ca e blocat serverul, am reinstalat aplicatia pe acelasi telefon cu un alt link ca sa primesc suma de 150lei din recomanda si castiga si tot aceeasi problema este.
Am pus aplicatia si pe un ios dar la fel face.
A mai patit cineva eroarea asta? si daca da cum a rezolvat?
18 Răspunsuri 18

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Nu prea ai ce sa rezolvi. Trebuie sa primesti sms. Inteleg ca la tine nu a ajuns?
Client Orange

7UP
Explorator
Nu a ajuns nici un mesaj

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Daca numarul de telefon a fost introdus corect, banuiesc ca e aglomeratie pe server. Trebuie vazut de cineva de la Orange.
Client Orange

delfinas
#StarMember
Am inteles ca mai multi au avut pb cu instalarea acetei aplicatii. DETALII: https://comunitate.orange.ro/questions/2901845-probleme-activare-cont-orange-money

7UP
Explorator
Am văzut topicul acela, problema e ca numărul e la o persoana atehnica și m-am ocupat eu de procesul de înregistrare. Am trimis sesizare pe site la secțiunea de contact și din aplicația mea, dacă nu încerc și telefonic

Viocat
Senior certificat
Poate nu e setat corect serviciul de mesaje scrise al telefonului. Ptr Orange se seteaza asa "Trebuie să ai următoarele setări pentru a putea folosi serviciul Mesaje Scrise - în meniul telefonului tău, la secţiunea Mesaje/Setari mesaje : tip: TEXT lungime: 160 caractere centru de mesaje: +40744946000 tip conexiune: GSM valabilitate: maximă Numărul Centrului de Mesaje poate fi adaugat urmând paşii: Aplicația de Mesaje > Setări mesaje > Profil original (Default profile) > Numărul Centrului de Mesaje: +40744946000."

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Dupa parerea mea, nu prea are cum sa fie legat de SMSC, pentru ca daca ar fi fost asa, problema ar fi fost la trimiterea de mesaje, nu la primire. Se pot primi mesaje fara probleme cu un SMSC setat gresit. Dar nu se pot trimite. Deci....nu stiu daca problema e centrul de mesaje. Mai degraba, avand in vedere promotia asta cu recomandarile, tind sa cred ca serverul respectiv e un pic luat cu asalt. Dar binenteles, se poate sa gresesc. 🙂
Client Orange

Viocat
Senior certificat
Ai avut cumva simul inainte intr-un iphone? Poate a ramas imessage activat. Radu cand i-am recomandat setarea smsc m-am gandit la o resetare a conexiunii cu centrul de mesaje si astfel sa elimine un posibil blocaj, desi poate mai bun era un restart de telefon

7UP
Explorator
Nu am avut cartela in iPhone dacă aveam problema asta nu primeam nici mesajele de confirmare a codului. Am instalat doar aplicația fără cartela sim in telefonul iOS

DanielaH
Moderator
Salut, 7UP! Este, într-adevăr, o problemă tehnică care afecteaza o parte din clienți în procesul de înrolare online (nu se primește SMS-ul pentru semnarea contractelor și finalizarea procesului de deschidere de cont). Ne pare rău pentru această situație. Vom reveni aici când vom avea confirmarea colegilor că problema a fost remediată. Mulțumim pentru înțelegere.

Salut. Continui sa am aceasta problema, nu primesc codul SMS pentru semnarea documentelor. Oare inca persista aceasta problema?

7UP
Explorator
Mulțumesc Problema a fost remediata

DanielaH
Moderator
@7UP, ne bucurăm că s-a rezolvat. Confirmăm și noi că incidentul a fost remediat. Mulțumim.

Bgd24
Începător
Eu am 3 zile de când aștept și...nimic.Sincer nu știu cum se remediază problemele la Orange dar....lasă de dorit.