anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Cont Orange Money blocat in procesul de activare

Iustin_A
Junior
Luni, 28 Decembrie am vrut să-mi deschid cont la Orange Money. Am auzit lucruri bune despre serviciul acesta și am zis sa încerc.
Am descărcat aplicația de pe App Store, am introdus primele date, am intrat in videoconferința cu o doamna in aplicație, mi-a scanat buletinul, mi-a mai cerut niște date și apoi după finalizarea apelului video, am mai completat unele date standard cum ar fi sursa veniturilor și scopul pentru care vreau sa folosesc contul Orange Money.
Din acel moment pana acum când intru in aplicație îmi apare un singur mesaj și anume cel din screenshot.
Menționez ca am primit și un email in seara de 28 Decembrie in care mi se cerea sa accesez un link pentru confirmarea e-mailului, lucru pe care l-am făcut, însă fără vreun rezultat.
A mai întâmpinat cineva problema asta? Care a fost rezolvarea?
Mulțumesc!
18 Răspunsuri 18

svetalex
Senior certificat
@Iustin.A în captura anexată de tine este menționat că solicitarea ta se află în verificare și că vor reveni în următoarea zi lucrătoare cu un apel. Nu cred că este o eroare. Cel mai probabil cei de la Orange au o perioadă mai aglomerată și întârzie cu procesarea solicitărilor

Iustin_A
Junior
Mesajul cu “revenim a doua zi” e de luni. Gen marți trebuiau sa revină. Da, m-am gândit și eu ca e din cauza perioadei aglomerate, dar m-am gândit ca e o șansa sa fi făcut eu ceva greșit și de aia sa nu-mi aprobe contul. Din partea Orange nu am primit un răspuns care sa explice de ce durează mai mult ....

DanielaH
Moderator
@Iustin, mulțumim pentru sesizare. Este posibil să fi apărut o eroare. Am trimis mai departe situația ta colegilor noștri.

FaraUnID
Campion certificat
"Am auzit lucruri bune despre serviciul acesta și am zis sa încerc." - GRESEALA NUMARUL 1 Niciodata nu mergi pe principiul ca "am auzit" cand vine vorba de banii tai si implicit de o aplicatia gandita (cel putin la nivel teoretic, ca in practica lucrurile stau total diferit) sa-ti gestioneze finantele si sa te ajute in procesul de plati online. In momentul cand contul tau va fi activ o sa convingi pe propriul portofel de "lucrurile bune ale aplicatiei" , precum: Tranzactii dublate, sold afisat eronat (ba ai bani, ba nu-i mai ai, bai au dublu, iar nu-i mai ai), eroare plata la POS, fonduri insuficiente desi tu ai bani in cont, erori / crash in aplicatie si imposibilitatea de a o accesa, imposibilitatea alimentare cont, tranzactii blocate / bani blocati, raspunsuri help-desk de tipul "Am escaladat situația ta colegilor noștri. Revenim in cel mai scurt timp posibil" in timp de banii tai sunt blocati in cont si nu poti utiliza aplicatia, etc, etc, etc.

Iustin_A
Junior
Ouch .. Mulțumesc de avertisment. Cred ca pentru primele săptămâni o voi folosi cu bani putini. Sa nu-mi para rău in caz ca pățesc ceva.

Iustin_A
Junior
10 zile mai târziu si problema persista. Șterg aplicația sau ce fac?

DanielaH
Moderator
@Iustin.A, colegii ne-au confirmat că problema a fost remediată. Poți să mai încerci o dată, te rog? Te așteptăm cu feedback. Mulțumim.

Iustin_A
Junior
Da, gata! Acum merge. Mi-a fost creat contul. A durat vreo 10 zile dar măcar acum e rezolvată problema.

DanielaH
Moderator
Ne bucurăm. Te așteptăm cu feedback după utilizarea serviciului și a aplicației. Sperăm ca eroarea de la activarea contului să fi fost singura experiență mai puțin plăcută cu Orange Money.

Lucian1989
Junior
Bună seara. Mi-a apărut eroare la finalizarea contului de Orange money

Ascary
Campion certificat
Salut Lucian. Reincearca o instalare a aplicatiei.

Lucian1989
Junior
Salut. Am încercat de vreo 2 ori sa reinstalez aplicația.. Dar problema persista

Ascary
Campion certificat
Atunci suna la nr 300 si cere Orange Money. Iti vor acorda asistenta online la instalarea aplicatiei. Sa ne tii la curent.

Lucian1989
Junior
Salut. Am sunat la 300.si nu știu nimic de problema. Dar aștept un răspuns de la ei