- 1. "... de cateva zile aveti problemee cu transferul" - Completare: De cateva zile bune intreaga platforma Orange Money functioneaza cu sincope, nu doar transferurile bancare. Exista alte topicuri si mesaje in care sunt semnalate tranzactii dublate, sold afisat eronat, tranzactii esuate, bani blocati in cont.
- 2. "Este, într-adevăr, o eroare ... care afectează o parte din clienți." - Corectie: Problema afecteaza nu o parte, afecteaza marea majoritate a clientilor!
- 3. "Situația este cunoscută și colegii noștri investighează această problemă." Folositi caini de urma sau mergeti pe ghicitul in cafea? - Ma repet: Situatia persista de cateva zile bune PUNCT
Acest topic este cel mai bun exemplu despre principalul dezavantaj al optarii pentru un serviciu exclusiv "online este mai simplu si mai usor; la doar un click distanta direct pe ecranul telefonului tau" , pentru ca in online, in momentul in care te izbesti de o problema de genul acesta si trebuie sa interactionezi - la modul fizic - cu un consultant care sa te ajute, sa-ti elibereze o hartie, ai nevoie de o stamplila, o adeverinta, orice ...... incepi sa-ti blestemi zilele si sa-i cobori pe toti din cer.