Daca pe cont ai atasat un card de debit/credit de UK, se poate ca asta sa-ti schimbe automat si tara. Si daca esti cu acelasi cont pe mai multe device-uri, va fi aceeasi poveste pe toate. :)
Vezi daca poti suna la numarul oferit de teacher (e practic 300, apelabil de oriunde, si are si optiune pentru clienti non-Orange). Daca nu...o alta posibila soluti ar fi sa rogi o ruda apropiata sau cineva in care ai incredere, care e inca in tara, sa-si instaleze aplicatia Orange Money pe telefonul ei, ai putea sa intri apoi cu aplicatie de remote (gen AnyDesk sau TeamViewer instalata pe ambele telefoane, asta presupunand ca o gasesti in store-ul celor de la Huawei) sa-ti introduci parola (sau, daca ai incredere, poti sa-i comunici parola, dar poate ar fi mai indicat sa n-o faci, decat daca e cineva super apropiat), si de pe acel telefon sa dai resetare.
Sau, cum ziceam mai sus, daca poate cineva de la Orange sa-ti furnizeze apk-ul de la Orange Money (nu am reusit sa-l gasesc pe net, si poate ar fi o idee buna sa nu-l instalezi de oriunde, avand in vedere ca e o aplicatie financiara), asta ar fi o alta varianta, si poti sa te descurci singura de acolo.
Dar vezi intai daca merge cu apel la numarul respectiv. 🙂