anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Plata credit My Reserve

Iulian0101
Începător
Problema sta in felul urmator, am un credit pe un telefon la Orange Money. Intre timp am schimbat telefonul si aplicatia orange money nu imi merge, ajung la ultimul pas de logare si primesc mesajul “Hopa, a aparut o eroare tehnica” de 3 zile. Din data de 2 mai am fost “trimis“ sa platesc in alta parte rata dar nu mai stiu cum se numea site-ul unde puteam sa platesc online. Daca ma poate ajuta cineva cu niste explicatii. Multumesc!
2 Răspunsuri 2

Vio73
#StarMember
Salutare! Cred că poți să-i contactezi prin telefon (la 300 sau 0374300300) sau prin chat-ul de la aplicație pe cei de la Orange Money și trebuie să găsiți împreună o rezolvare. Eu am rezolvat de fiecare dată destul de repede orice problemă apărută! Alte detalii despre cum contactezi serviciul Orange Money, ai aici: https://www.orange.ro/help/cum-contactez-serviciul-clienti-orange-money-15768 Succes!

DanielaH
Moderator
@Iulian0101, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?