anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Plăți la supermarket cu telefonul din Orange Money dacă n-am card de debit sau credit

sorinp82
Junior entuziast
Pot efectua plăți la supermarket cu telefonul din contul Orange Money dacă n-am card de debit sau credit? Cum trebuie procedat? Mulțumesc.
1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
Neata, Sorin! Ai reusit cu cardul? Din cate descrii tu, momentan nu ai generat un card. Nici virtual, nici fizic. De-aia nici nu ai sectiunea Cardurile Mele. Si fara un card (macar virtual daca nu si fizic), nu vei putea face plati la POS. Din Orange Money, in coltul din stanga sus, ar trebui sa ai un meniu (meniu hamburger se numeste), acolo ar trebui sa ai o lista de optiuni printre care si una de cerere card de debit/card de credit. Ti-as atasa un screenshot, dar eu mi-am generat deja ambele carduri si nu-mi mai apare. Dar acolo ar trebui sa fie. Dupa ce ti-ai generat un card, vei avea sectiunea Cardurie Mele in acelasi meniu, si vei putea adauga cardul nou creat, fie folosind datele de pe el, si introducandu-le manual in aplicatia Google Pay, fie urmand pasii descrisi de Jay, si adaugandu-l din Orange Money. Tot acolo ajungi, si are exact acelasi efect. Dar primul si primul lucru, este sa ceri intai un card. Atentie! Gandeste-te de pe acum daca vrei si card fizic! Pentru ca, odata cerut cardul virtual, nu mai poti sa ceri doar cardul fizic. Va trebui sa anulezi cardul virtual si sa le ceri pe amandoua odata. Intreaba-ma de unde stiu. :))
Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

16 Răspunsuri 16

Jay
Campion certificat
@arsradu, eu am cardul virtual din 30 aprilie și cel fizic a ajuns în shop în 28 mai.. anul trecut.. se pare ca ai fost la mijloc ☺️.. @sorin, ma bucur ca ai rezolvat.. spor la adunat puncte..

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
Asa se pare. Aseara si-a facut comanda de card fizic prietena mea (in conditiile in care il avea deja pe cel virtual), a facut cererea in graba, si acuma ne chinuim sa anulam sau sa modificam macar adresa de livrare. :)) Dar nu i-a mai dat eroarea respectiva prin SMS. Deci…da, se pare ca s-a rezolvat. Daca inca era problema asta, nu mai era nevoie sa anulam. Unde e un bug util cand ai nevoie de el?:)) @Sorin, felicitari! Sa te bucuri de noul tau card! 🙂
Client Orange