la 07-06-2023 09:26 PM
Bună seara,
Probabil ca a fost greu sa transmiteți scuzele de rigoare posesorilor de carduri Orange Money care sâmbăta 03.06.2023 pe care nu le-au putut folosi.
Nici măcar nu ați avut tăria sa comunicați ca a survenit o problema tehnica și sa va cereți scuze pentru situațiile delicate în care v-ați pus clienții.
S-a dus omul liniștit sa cumpere ceva și a vrut sa achite cu cardul... Surpriza, nu funcționa...
Hai la bancomat... Surpriza, nici aici nu funcționa...
Hai sa fac transfer pe Revolut... Iar surpriza, nu funcționa...
Așa nici măcar transportul în comun nu-l puteai achita cu cardul, nici consumația din restaurant, nici Über, Bolt sau taxi, nici țigările sau berea ori sucul... Deh, banii noștri erau captivi la voi, iar voi tăceți mâlc și azi...
Oare, La Mulți Ani...?
08-06-2023 06:13 AM - editat 08-06-2023 06:15 AM
Salutare!
Îmi pare rău pentru problema întâmpinată, dar poate a fost o problemă pe contul tău, la mine a fost și este în regulă.
Chiar nu au mai fost probleme în ultimul timp, lucru ce nu poate decât să mă bucure! Important este că s-a remedia, din câte înțeleg.
Am pățit și eu la cumpărături să nu-mi funcționeze, dar era din vina comerciantului (pe la Lidl, etc), pentru că erau probleme și pe la alții.
Baftă!
la 11-06-2023 07:39 PM
Te salut,
Problema a fost una tehnica pe tot sistemul Orange Money...
Confirmarea am obținut-o sunând la serviciul clienți, unde după 25 de minute de așteptare mi-a răspuns o operatoare și mi-a confirmat ca există o problema tehnica pentru serviciul Orange Money...
Era ora 20.55, iar de la ora 18.30 serviciul Orange Money era căzut...
Așa că nu am avut nicio problema pe contul meu...
O zi faină...
la 12-06-2023 07:32 AM
Salut ! Iti recomand sa înrolezi cardul in Apple Pay sau Google Pay. Și eu am pățit de vreo 2 ori sa nu pot utiliza cardul fizic, dar plata cu telefonul a decurs ok. Sâmbătă chiar am făcut câteva plăti din Orange Money cu Apple Pay și nu am avut nicio problema.