anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu mai pot face plati online cu Orange Money

O_Floare
Începător
Buna seara,
Stiu ca s-au facut niste actualizari si modificari ale serviciului Orange Money. In urma acestora eu nu mai inteleg cum pot efectua o plata online...dupa ce introduc datele de pe cardul fizic, imi apare sa deschid aplicatia Orange Money pentru a valida card...o deschid, dau accept, validare...dar nimic nu se intampla...
8 Răspunsuri 8

teacher_
#StarMember
Salut! Îți cere cumva amprenta pentru a asigura tranzacția, sau ai cod pin, sau model?

O_Floare
Începător
Buna, introduc datele de pe card in pagina respectiva, apoi intervine verify card si acum tre sa deschid aplicatia Orange Money

teacher_
#StarMember
Sugestia mea este sa intri in aplicația Orange Money, la setări cont și să selectezi autentificare cu pin. Într-adevăr, de o perioada, fiecare unitate bancara care efectuează plata prin aplicații dedicate cu carduri înrolate solicita verificarea prealabilă a cardului. Mie la BT îmi solicita să intru în aplicație și să verific cu ajutorul amprentei. Probabil este o problema de securitate a aplicației, pe care poți să o rezolvi din setările contului. Daca problema persista, incearcă să o dezinstalezi/reinstalezi și apoi veridica dacă funcționează. Daca tot nu merge, ia legătura cu serviciul clienți, cu ajutorul chat-ului Djingo din aplicația My Orange, secțiunea contact sau apel la numărul 300.

Vio73
#StarMember
Mie îmi cere acordul și folosesc amprenta, iar dacă fac alimentarea din alt card, îmi cere de fiecare dată autentificarea în cadrul aplicației cardului respectiv. Nu mă deranjează, dar e mai complicat un pic!

AnTT
Explorator
Buna! Dupa validare in aplicatia Orange Money nu uita sa te intorci in pagina web/aplicatia unde faceai cumparaturi online cu cardul Orange Money si sa astepti 2-3 secunde si acolo este pasul final Succes si spune ne daca a functionat!

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
Salut, O.Floare. Conform Directivei Serviciilor de Plată (UE) 2015/2366 plata cu cardul se face acum prin autentificare și confirmare în aplicația bancară dedicată. Dacă ai introdus datele cardului Orange Money, așa cum ai menționat îți spune apoi să accesezi aplicația Orange Money pentru a confirma tranzacția de plată. În aplicație confirmi tranzacția și te duci înapoi pe pagina comerciantului, unde se va face automat refresh și vei primi confirmarea de plată. Aici este un video cu descrierea procesului: https://www.orange.ro/money#tutoriale Să ne spui, te rog, dacă ai reușit să faci plata astfel.

Pancetta
Angajat Orange
Buna. Poate ai incercat deja, dar n-ar fi rau sa faci o actualizare a aplicatiei sau, la limita, o dezinstalare-instalare. Altfel, dupa intrarea in vigoare a noii directive europene, am avut si eu dificultati in alimentarea contului folosind cardul salvat. In cele din urma a functionat la mine. Numai bine.

DanielaH
Moderator
@O.Floare, ai reușit să faci plăți utilizând aplicația Orange Money? Te așteptăm să revii cu vești bune în Comunitate. Iar dacă răspunsurile primite aici te-au ajutat, te rugăm marchează-l pe cel mai bun ca soluție. Mulțumim.