la 28-01-2021 12:03 AM
la 02-02-2021 11:06 AM
@Abonat, în primul rând îți mulțumim din nou pentru topic și pentru interesul acordat serviciilor Orange Money.
Revin cu răspunsul colegilor mei, punctual pentru fiecare situație în parte:
1. Ar merge o notificare când a avansat procesul?
Da, se lucrează deja la implementarea notificărilor pe evenimentele din online onboarding.
După ce a completat informațiile, le-a trimis și apoi a apăsat DECONECTARE sau așa ceva.
Chiar dacă apasă DECONECTARE și apoi se logheză din nou, va relua procesul de unde a ramas.
A venit email-ul pentru confirmarea contului, a dat click pe Validare email, dar aplicația afișează doar un ecran negru.
Aici sunt 2 posibilități, fie a expirat link-ul din e-mail (valabilitate 15 minute), fie nu a accesat e-mailul de pe telefonul pe care avea instalată aplicația Orange Money. Ar trebui sa reintre în aplicație, să solicite generarea unui nou link de validare a adresei de e-mail și să mai încerce accesarea de pe telefon. În cazul în care folosește iOS, în e-mail este și un cod pe care-l poate copia și introduce manual în aplicație pentru continuarea procesului.
2. Ar merge o a 3-a opțiune pentru a se introduce acel cod?
Cum am spus, chiar dacă apasă DECONECTARE și apoi se logheză din nou, va relua procesul de unde a ramas
Cei care dau click aiurea pe deconectare nu mai pot intra în aplicație, deci unde ar putea băga acel cod?
Am încercat Conectare, dar eroarea era "nu există cont asociat nr telefon". Din pură întâmplare am dat click pe butonul de Cont Nou din acel mesaj de eroare și s-a putut continua procesul de înregistrare.
Nu am avut semnalată până acum o astfel de situație, dar colegii vor testa și acest scenariu.
A. Apoi a mai fost o eroare la codul CertSign și a rămas blocat acolo procesul.
Colegii vor verifica și această situație.
B. La intrarea în aplicație, a cerut de vreo 3-4-5 ori să selectez contul pe care vreau să-l folosesc pentru Google Pay.
Acest comportament se întamplă numai clientilor care pe Android au conectate mai multe conturi google. Situația este cunoscută și în lucru.
C. Am solicitat un card fizic și deocamdată apare "în procesare".
Această situație ar trebui verificată punctual și implică analizarea contului tău personal.
D. Un alt bug ar fi că click-ul pe banner-ul de oferte mă duce la pagina de solicitare card.
Banner-ul cu Google Pay menționat duce corect in ‘Solicită card’ la tap pentru că prima dată trebuie să soliciți cardul și apoi poți activa Google Pay.
la 28-01-2021 09:54 AM
la 28-01-2021 03:59 PM
la 02-02-2021 11:06 AM
@Abonat, în primul rând îți mulțumim din nou pentru topic și pentru interesul acordat serviciilor Orange Money.
Revin cu răspunsul colegilor mei, punctual pentru fiecare situație în parte:
1. Ar merge o notificare când a avansat procesul?
Da, se lucrează deja la implementarea notificărilor pe evenimentele din online onboarding.
După ce a completat informațiile, le-a trimis și apoi a apăsat DECONECTARE sau așa ceva.
Chiar dacă apasă DECONECTARE și apoi se logheză din nou, va relua procesul de unde a ramas.
A venit email-ul pentru confirmarea contului, a dat click pe Validare email, dar aplicația afișează doar un ecran negru.
Aici sunt 2 posibilități, fie a expirat link-ul din e-mail (valabilitate 15 minute), fie nu a accesat e-mailul de pe telefonul pe care avea instalată aplicația Orange Money. Ar trebui sa reintre în aplicație, să solicite generarea unui nou link de validare a adresei de e-mail și să mai încerce accesarea de pe telefon. În cazul în care folosește iOS, în e-mail este și un cod pe care-l poate copia și introduce manual în aplicație pentru continuarea procesului.
2. Ar merge o a 3-a opțiune pentru a se introduce acel cod?
Cum am spus, chiar dacă apasă DECONECTARE și apoi se logheză din nou, va relua procesul de unde a ramas
Cei care dau click aiurea pe deconectare nu mai pot intra în aplicație, deci unde ar putea băga acel cod?
Am încercat Conectare, dar eroarea era "nu există cont asociat nr telefon". Din pură întâmplare am dat click pe butonul de Cont Nou din acel mesaj de eroare și s-a putut continua procesul de înregistrare.
Nu am avut semnalată până acum o astfel de situație, dar colegii vor testa și acest scenariu.
A. Apoi a mai fost o eroare la codul CertSign și a rămas blocat acolo procesul.
Colegii vor verifica și această situație.
B. La intrarea în aplicație, a cerut de vreo 3-4-5 ori să selectez contul pe care vreau să-l folosesc pentru Google Pay.
Acest comportament se întamplă numai clientilor care pe Android au conectate mai multe conturi google. Situația este cunoscută și în lucru.
C. Am solicitat un card fizic și deocamdată apare "în procesare".
Această situație ar trebui verificată punctual și implică analizarea contului tău personal.
D. Un alt bug ar fi că click-ul pe banner-ul de oferte mă duce la pagina de solicitare card.
Banner-ul cu Google Pay menționat duce corect in ‘Solicită card’ la tap pentru că prima dată trebuie să soliciți cardul și apoi poți activa Google Pay.
la 02-02-2021 12:10 PM
la 02-02-2021 12:23 PM
la 02-02-2021 12:45 PM