anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Erori proces înregistrare Orange Money și sugestii

Abonat
Explorator entuziast
Încep prin a preciza că sunt extrem de mulțumit de Orange Money...am încercat de toate și funcționează extraordinar pentru mine (mai sunt subiecte pe aici despre erori, dar poate s-au rezolvat toate înainte să-mi fac eu cont 🙂
-
Atât de mulțumit am fost încât le-am zis și altora să-și facă un cont și așa am avut onoarea să mă confrunt cu primul meu set de
PROBLEME pentru un client nou:
-
user-ul a parcurs toți pașii, a trecut de identificarea online...dar apoi au trecut câteva ore până s-a întors în aplicație să continue procesul cu acele întrebări (despre venituri, etc).
-
1. Ar merge o notificare când a avansat procesul? (să fie atenționat user-ul ca să continue înregistrarea)
-
După ce a completat informațiile, le-a trimis și apoi a apăsat DECONECTARE sau așa ceva. Clar greșeala user-ului, zic eu...
-
A venit email-ul pentru confirmarea contului, a dat click pe Validare email, dar aplicația afișează doar un ecran negru.
-
2. Ar merge o a 3-a opțiune pentru a se introduce acel cod?
(Conectare, Cont Nou, Introdu cod validare)
-
Cei care dau click aiurea pe deconectare
nu mai pot intra în aplicație, deci unde ar putea băga acel cod?
-
Am încercat Conectare, dar eroarea era
"nu există cont asociat nr telefon".
Din pură întâmplare am dat click pe butonul de Cont Nou din acel mesaj de eroare și s-a putut continua procesul de înregistrare.
-
A. Apoi a mai fost o eroare la codul CertSign și a rămas blocat acolo procesul ("codul nu este valid")...dar a venit sms-ul de activare cont OrangeMoney, deci n-a mai contat.
-
B. La intrarea în aplicație, a cerut de vreo 3-4-5 ori să selectez contul pe care vreau să-l folosesc pentru Google Pay (erau 2 pe telefon). Deși nu voiam să folosesc niciunul atunci.
-
C. Am solicitat un card fizic și deocamdată apare "în procesare". Cardul virtual a fost afișat pentru câteva secunde, apoi a dispărut. Parcă trebuia să fie emis instant.
A rămas doar "în procesare" - mai vedem mâine.
-
D. Un alt bug ar fi că click-ul pe banner-ul de oferte mă duce la pagina de solicitare card.
-
Telefonul este A70 cu Android 10 actualizat la zi.
-
Menționez că dacă eu aș fi avut astfel de probleme la înregistrare...cu siguranță n-aș mai fi spus și altora.
-
Sper să ajungă la cine trebuie aceste situații...hai că se poate rezolva!
-
Voi ce probleme/sugestii mai aveți?
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

@Abonat, în primul rând îți mulțumim din nou pentru topic și pentru interesul acordat serviciilor Orange Money.

 

Revin cu răspunsul colegilor mei, punctual pentru fiecare situație în parte:

 

1. Ar merge o notificare când a avansat procesul?

Da, se lucrează deja la implementarea notificărilor pe evenimentele din online onboarding.

 

După ce a completat informațiile, le-a trimis și apoi a apăsat DECONECTARE sau așa ceva. 

Chiar dacă apasă DECONECTARE și apoi se logheză din nou, va relua procesul de unde a ramas. 

 

A venit email-ul pentru confirmarea contului, a dat click pe Validare email, dar aplicația afișează doar un ecran negru.

Aici sunt 2 posibilități, fie a expirat link-ul din e-mail (valabilitate 15 minute), fie nu a accesat e-mailul de pe telefonul pe care avea instalată aplicația Orange Money. Ar trebui sa reintre în aplicație, să solicite generarea unui nou link de validare a adresei de e-mail și să mai încerce accesarea de pe telefon. În cazul în care folosește iOS, în e-mail este și un cod pe care-l poate copia și introduce manual în aplicație pentru continuarea procesului. 

 

2. Ar merge o a 3-a opțiune pentru a se introduce acel cod?

Cum am spus, chiar dacă apasă DECONECTARE și apoi se logheză din nou, va relua procesul de unde a ramas 

 

Cei care dau click aiurea pe deconectare nu mai pot intra în aplicație, deci unde ar putea băga acel cod? 

Am încercat Conectare, dar eroarea era "nu există cont asociat nr telefon". Din pură întâmplare am dat click pe butonul de Cont Nou din acel mesaj de eroare și s-a putut continua procesul de înregistrare. 

Nu am avut semnalată până acum o astfel de situație, dar colegii vor testa și acest scenariu.

 

A. Apoi a mai fost o eroare la codul CertSign și a rămas blocat acolo procesul.

Colegii vor verifica și această situație.

 

B. La intrarea în aplicație, a cerut de vreo 3-4-5 ori să selectez contul pe care vreau să-l folosesc pentru Google Pay.

Acest comportament se întamplă numai clientilor care pe Android au conectate mai multe conturi google. Situația este cunoscută și în lucru.

 

C. Am solicitat un card fizic și deocamdată apare "în procesare".

Această situație ar trebui verificată punctual și implică analizarea contului tău personal.

 

D. Un alt bug ar fi că click-ul pe banner-ul de oferte mă duce la pagina de solicitare card.

Banner-ul cu Google Pay menționat duce corect in ‘Solicită card’ la tap pentru că prima dată trebuie să soliciți cardul și apoi poți activa Google Pay.    

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

DanielaH
Moderator
@Abonat, mulțumim mult pentru topic, feedback și sugestii. Binențeles că el va fi redirecționat către colegii de la Orange Money.

Neaplicabil
Foarte tare topicul. 🙂 Detaliat, bine organizat, foarte frumos. Un user normal cred ca ar fi renuntat de mult. Dar toate problemele astea ma fac sa ma intreb: procesul asta nu e si testat de cinva inainte sa fie pus live? Nu exista testeri dedicati pentru asta? Pentru ca sunt unele bug-uri care par destul de usor de gasit. Cu putina atentie cred ca se puteau evita macar o parte dintre cele scrise de tine mai sus. Oricum, respect pentru rabdare si detalii. Foarte tare. 🙂

DanielaH
Moderator

@Abonat, în primul rând îți mulțumim din nou pentru topic și pentru interesul acordat serviciilor Orange Money.

 

Revin cu răspunsul colegilor mei, punctual pentru fiecare situație în parte:

 

1. Ar merge o notificare când a avansat procesul?

Da, se lucrează deja la implementarea notificărilor pe evenimentele din online onboarding.

 

După ce a completat informațiile, le-a trimis și apoi a apăsat DECONECTARE sau așa ceva. 

Chiar dacă apasă DECONECTARE și apoi se logheză din nou, va relua procesul de unde a ramas. 

 

A venit email-ul pentru confirmarea contului, a dat click pe Validare email, dar aplicația afișează doar un ecran negru.

Aici sunt 2 posibilități, fie a expirat link-ul din e-mail (valabilitate 15 minute), fie nu a accesat e-mailul de pe telefonul pe care avea instalată aplicația Orange Money. Ar trebui sa reintre în aplicație, să solicite generarea unui nou link de validare a adresei de e-mail și să mai încerce accesarea de pe telefon. În cazul în care folosește iOS, în e-mail este și un cod pe care-l poate copia și introduce manual în aplicație pentru continuarea procesului. 

 

2. Ar merge o a 3-a opțiune pentru a se introduce acel cod?

Cum am spus, chiar dacă apasă DECONECTARE și apoi se logheză din nou, va relua procesul de unde a ramas 

 

Cei care dau click aiurea pe deconectare nu mai pot intra în aplicație, deci unde ar putea băga acel cod? 

Am încercat Conectare, dar eroarea era "nu există cont asociat nr telefon". Din pură întâmplare am dat click pe butonul de Cont Nou din acel mesaj de eroare și s-a putut continua procesul de înregistrare. 

Nu am avut semnalată până acum o astfel de situație, dar colegii vor testa și acest scenariu.

 

A. Apoi a mai fost o eroare la codul CertSign și a rămas blocat acolo procesul.

Colegii vor verifica și această situație.

 

B. La intrarea în aplicație, a cerut de vreo 3-4-5 ori să selectez contul pe care vreau să-l folosesc pentru Google Pay.

Acest comportament se întamplă numai clientilor care pe Android au conectate mai multe conturi google. Situația este cunoscută și în lucru.

 

C. Am solicitat un card fizic și deocamdată apare "în procesare".

Această situație ar trebui verificată punctual și implică analizarea contului tău personal.

 

D. Un alt bug ar fi că click-ul pe banner-ul de oferte mă duce la pagina de solicitare card.

Banner-ul cu Google Pay menționat duce corect in ‘Solicită card’ la tap pentru că prima dată trebuie să soliciți cardul și apoi poți activa Google Pay.    

Abonat
Explorator entuziast
Mulțumesc pentru răspunsuri! - Am înțeles bine că acel cod se poate folosi doar pe iOS!? - Sigur nu expirase link-ul...pentru că a ajuns telefonul și în mâna mea și primul lucru am solicitat link nou (de aici topicul detaliat și schimbarea de persoană în formularea textului - dar poate trebuia să precizez clar de ce am avut sugestia de la punctul 2...nu aveam unde să bag codul, vedeam doar CONECTARE sau CONT NOU). - S-a apăsat DECONECTARE, dar procesul nu s-a reluat automat la CONECTARE (apărea eroarea "nu există cont asociat nr telefon"). Din greșeală am dat click pe CONT NOU din acel mesaj de eroare și așa s-a reluat. - TOATE BUNE ACUM, dar cel mai important lucru: cum aș putea scrie și eu cu BOLD? 🙂

DanielaH
Moderator
Da, codul se poate folosi doar pentru iOS. Referitor la formatarea textului, deoarece implică editare de tip HTML, din motive de securitate această funcție nu este activată decât pentru administratorii Comunității.

Neaplicabil
:))) S-a cerut acum mult timp introducerea unor optiuni de formatare a textului. Inca asteptam. :)) Ca sa nu trebuiasca sa recurgem la diverse trick-uri, n-ar fi mai simplu sa avem optiunile astea de formatare direct in interfata? Consider ca ajuta foarte mult. De exemplu, textul de mai sus ar fi fost mai greu de parcurs daca: 1. nu aveam spatiere intre randuri 2. nu aveam bold pentru intrebarea la care se ofera raspuns Din cate am putut eu sa observ, sintaxa e intrucatva similara cu cea de Markdown. De exemplu pentru bullet points poti sa pui * urmat de spatiu. Pentru **bold**, sintaxa normala in Markdown, din cate imi amintesc eu, este cuvantul intre doua **. Dar nu pare sa mearga.