anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

E normal ca aplicatia Orange Money sa se reseteze odata la ceva timp?

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Hello,

Asta e deja a 3-a oara cand ma trezesc ca aplicatia se reseteaza de una singura. Pur si simplu, o ia de la 0. Ca si cand nu ai avea cont, sau vrei sa-ti creezi unul nou. Cu Start...etc etc etc. Doar ca nu trebuie sa-ti faci selfie, poza CI si ce mai e. In rest, sunt cam aceeasi pasi.

Doar la mine face asa? E normal?

Am mai intalnit la alte aplicatii bancare sa te puna aplicatia sa te reloghezi odata la ceva timp, sa se asigure ca: 1) nu ti-ai pierdut (sau n-a fost furat) telefonul si 2) inca iti mai stii parola.

Dar nicio aplicatie pana acum nu si-a facut reset, sa trebuiasca se setezi din nou totul de la 0.

Asa trebuie sa faca? E doar pe iOS asa? Sau are vreo relevanta daca ai aplicatia instalata pe mai multe telefoane?
Client Orange
11 Răspunsuri 11

Jay
Campion certificat
Asta am pățit și eu azi, pe android.. dar nu s-a mai întâmplat până acum, asa ca i-am dat ignore.. Insa s-a întâmplat sa nu vrea sa se conecteze, de cateva ori în ultimele 2 săptămâni, asa ca am dezinstalat și reinstalat aplicația.. Am pățit o situație de genul asta la alta aplicație si a fost nevoie sa sun de cateva ori s-o reinstalez pentru ca in cazul meu nu merge s-o reinstalez cu datele pe care le am.. dar, când am întrebat stiau de situație și au rezolvat-o..

Viocat
Senior certificat
La mine a fost in regula accesarea aplicatiei. Ce marca de telefoane aveti? Poate nu ii place vreun serviciu ceva. De dezactivat automat permisiuni nu ar trebui ca banuiesc macar o data pe luna tot se foloseste. Azi m-a anuntat telefonul ca daca folosesc o aplicatie mai rar de 90 zile se dezactiveaza toate permisiunile acordate automat.

Vio73
#StarMember
Din fericire, nu am mai avut probleme in ultimul an sau cam așa ceva. Erau multe pe la începuturi, dar parcă e mult mai bine acum. Oricum, e bine de știut și văzut! Mulțumesc!

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Cred ca are legatura cu sesiunea... Si mare mirare daca nu cumva problema e pe partea de server. Dar de ce face asa doar la anumiti utilizatori? Telefoanele, in cazul meu, sunt: un iPhone 12 (cel pe care am cel mai des problema asta), si un Moto G60. Acuma, e adevarat ca cel mai des folosesc aplicatia pe iPhone. Deci...posibil sa nu aiba relevanta telefonul. Plus ca si Jay si Vio, din cate stiu, au telefoane de la producatori diferiti. Jay stiu ca parca avea un Samsung, si Vio, daca nu ma insel, un Xiaomi. Nu pare sa aiba legatura pana acum... Plus ca versiunea de aplicatie ar trebui sa fie aceeasi pentru toata lumea (cel putin pe aceeasi platforma). E destul de ciudat, daca nu se intampla la toata lumea, sau nu asa ar trebui sa se intample. In plus, eu am mai patit sa ma puna sa ma reloghez (am FaceID, asa ca partea asta merge repede), in timpul unei conversatii pe chat. Pur si simplu. Sunt in conversatie, activ, si ma trezesc ca ma pune sa me reloghez.
Client Orange

Razvan
#StarMember
La mine în decurs de 2 ani s-a resetat de vreo 4 ori contul și a trebuit să o configurez de la zero.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
La mine aplicatia e instalata de cateva luni...si deja de 3 ori am patit acelasi lucru. Ciudat...
Client Orange

Viocat
Senior certificat
Am patit si eu la cateva luni sa imi ceara introducerea codului nu cu amprenta, dar foarte rar si atunci dupa update

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Da, aia mi s-ar parea normal, si ok. Cum ziceam, sunt si alte aplicatii care au un comportament similar. Dar...Orange Money pur si simplu se reseteaza cu totul. Trebuie s-o iei de la 0. Daca n-ai avea deja cont, cel mai probabil te-ar trece prin absolut toti pasii. :))
Client Orange

TheSpecialist
Maestru
Eu nu am pățit niciodată treaba asta , nici pe telefonul actual ( Note 20 ) , nici pe cel anterior ( Huawei P20 Pro) . Periodic , imi mai cere parola , eu având autentificare cu amprenta.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Mersi frumos de feedback! O sa incerc sa folosesc mai des aplicatia pe Android sa vad daca tot la fel de des se reseteaza (daca se mai reseteaza). Dar oricum, trebuie vazut ce se intampla cu IOS-ul, pentru ca nu prea imi pare normal.
Client Orange

TheSpecialist
Maestru
E intr-adevar cam ciudat. Și curios, ca aplicația la mine funcționează bine după câteva update-uri și ale ei și ale sistemului Android.