anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum platesc rata orange direct din Orange Money?

Lucifer
Cunoscător
Salut,
Am observat ca din contul Orange Money la plati furnizor -> Orange, poti plati doar "serviciile" aka abonamentul Orange, dar nu si ratele pentru telefon (tin sa mentionez ca sunt rate direct pe factura Orange, NU sunt rate din My Reserve sau cardul de credit Orange). Am platit astfel recent factura si am adaugat la costul facturii si costul ratei, dar aparent banii respectiv s-au dus tot pentru plata abonament si acum cand ma uit in contul My Orange, observ ca rata nu a fost platita, iar la servicii e cu minus, adica e considerata ca plata in avans pentru abonament. Se poate face ceva in situatia asta? De asemenea, pe viitor cum se poate plati direct din contul Orange Money factura + rata?
P.S. Stiu ca pot intra in My Orange si sa platesc totul direct cu cardul.
Merci!
1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember
Salutare! După ce plătești, trebuie să-i anunți că ai plătit și rata/ ratele. Am pățit și eu de câteva ori faza asta și după ce am sunat sau am vorbit pe chat, s-a rezolvat problema. Nu înțeleg de ce este așa, dar asta este. Cu toate că plăteam și ratele, uneori chiar în avans, îmi apăreau neplătite. Am rezolvat luând legătura cu ei! Succes!

Vizualizare soluţie în postul original

7 Răspunsuri 7

Iulian_16
Junior entuziast
La mine la platinium este undeva la 80 ron pe luna insa iti spun ca sincer nu se merita serviciul orange money nici basic. Il vede restrictionat pe Sepa chiar si la platinium, nu te incurca cu serviciile lor de bancking. Pe JFK airport nici mucii nu da pe tine. Zic si eu.

Vio73
#StarMember
Salutare! După ce plătești, trebuie să-i anunți că ai plătit și rata/ ratele. Am pățit și eu de câteva ori faza asta și după ce am sunat sau am vorbit pe chat, s-a rezolvat problema. Nu înțeleg de ce este așa, dar asta este. Cu toate că plăteam și ratele, uneori chiar în avans, îmi apăreau neplătite. Am rezolvat luând legătura cu ei! Succes!

Lucifer
Cunoscător
@Vio73, da merci pentru ajutor. Am sunat la 300 si am fost redirectionat catre departamentul de Orange Money care au trimis cererea mea mai departe. Aparent nu poti plati si rata si factura direct din contul de Orange Money, iar daca nu ii suni/anunti, poti aparea mai tarziu cu intarzieri la plata ratei. Acum ramane sa revina ei cu un telefon.

Vio73
#StarMember
Cu mare plăcere! Am pățit de mai multe ori și sper să se rezolve și problema aceasta!

DanielaH
Moderator
@Lucifer, într-adevăr, momentan nu este posibilă plata ratei direct din aplicația Orange Money. În cazul în care ai plătit deja toată suma (servicii + rate) în același cont, singura variantă este să iei legătura cu colegii noștri de la Serviciul Clienți pentru a-ți muta suma aferentă în contul de rate. Referitor la ultima ta întrebare, avem în viitor în planul de dezvoltare și această opțiune, dar nu avem momentan un termen estimativ de implementare.

Lucifer
Cunoscător
Revin cu un update. Am fost contactat de la Orange Money in care am fost anuntat ca banii destinati platei ratei au fost rambursati inapoi in contul Orange Money si am fost rugat sa platesc rata prin alte modalitati (direct din My Orange, Orange Store/Shop sau transfer bancar).

Vio73
#StarMember
Ciudat, pentru că eu așa am făcut! Dar poți plăti cu cardul în My Orange, dacă nu dorești să te duci prin magazine.