anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am fost cesionat de către Orange Money IFN către ROCAPITAL IFN (KRUK Romania)

Gigel_2
Junior
Problema e in felul următor:
In iunie 2020 prin Orange Money am achiziționat 2 telefoane mobile prin credit reserve.
Pe data de 02.05.2022 am fost cesionat de către Orange Money IFN către Rocapital IFN.
Pe data de 01.05 2022 am incercat să alimentez cardul Orange Money pentru a plăti penultima rată la telefoane aceasta nefiind finalizată datorită bunei științe a operatorului cu privire la cesionare care nu am fost notificat prin email, sms sau contactat telefonic.
Mai sunteți clienți Orange în aceași situație că mine ?
1 Soluţie acceptată‚

Patri
Începător
Cesiunea creditului My Reserve catre o alta instituie financiara este decizia Orange Money, cu scopul de a se focusa pe un produs de creditare mai flexibil - Cardul de Credit. In contractul de credit semnat la deschiderea creditului, este mentionat acest drept al Orange Money de a cesiona in orice moment contractul de credit in curs. INFORMATII STANDARD LA NIVEL EUROPEAN PRIVIND CREDITUL PENTRU CONSUMATORI - MyReserve. art 15.3.--> Cesiune/transfer.Orange Money poate cesiona/transfera drepturile si/sau obligatiile sale in relatia cu Clientul si poate cesiona oricare contract incheiat cu Clientul, urmand a notifica Clientul cu privire la asemenea cesiune in termen de 10 zile de la efectuarea cesiunii, indicand contul bancar in care Clientul urmeaza sa faca platile si identitatea cesionarului. Prin semnarea prezentului contract, Clientul consimte in mod neconditionat si irevocabil la orice asemenea cesiune/transfer efectuate de catre Orange Money, intelegand ca pentru o asemenea operatiune nu va fi necesar un accept suplimentar din partea sa sau indeplinirea unei alte formalitati, in afara notificarii mentionate mai sus. Clientul consimte in mod expres ca, in cazul transmiterii drepturilor si/sau obligatiilor de catre Orange Money, toate garantiile constituite in favoarea Orange Money pana la momentul transmiterii drepturilor si/sau obligatiilor Orange Money se mentin si ulterior efectuarii acestei operatiuni. Clientul va putea transfera/cesiona prezentul Contract si/sau orice drepturi/obligatii ale sale in baza acestuia numai cu acordul prealabil scris al Orange Money. Noul cesionar poate fi contactat la: La numarul 0374 310 126, in programul: - luni - vineri - intre orele 09.00 - 19.00 - sambata - intre orele 09.00 la 14.00 - duminica - fara program

Vizualizare soluţie în postul original

23 Răspunsuri 23

Gigel_2
Junior
Mă voi ocupa cu o sesizare in acest sens către ANPC . Vă mulțumesc mult

Razvan
#StarMember
Aici găsești date despre etapele următoare. https://www.avocatnet.ro/articol_44017/Recuperatorii-de-datorii-nu-mai-au-voie-s%C4%83-te-caute-oricand-%C8%99i-oriunde.html

Patri
Începător
Cesiunea creditului My Reserve catre o alta instituie financiara este decizia Orange Money, cu scopul de a se focusa pe un produs de creditare mai flexibil - Cardul de Credit. In contractul de credit semnat la deschiderea creditului, este mentionat acest drept al Orange Money de a cesiona in orice moment contractul de credit in curs. INFORMATII STANDARD LA NIVEL EUROPEAN PRIVIND CREDITUL PENTRU CONSUMATORI - MyReserve. art 15.3.--> Cesiune/transfer.Orange Money poate cesiona/transfera drepturile si/sau obligatiile sale in relatia cu Clientul si poate cesiona oricare contract incheiat cu Clientul, urmand a notifica Clientul cu privire la asemenea cesiune in termen de 10 zile de la efectuarea cesiunii, indicand contul bancar in care Clientul urmeaza sa faca platile si identitatea cesionarului. Prin semnarea prezentului contract, Clientul consimte in mod neconditionat si irevocabil la orice asemenea cesiune/transfer efectuate de catre Orange Money, intelegand ca pentru o asemenea operatiune nu va fi necesar un accept suplimentar din partea sa sau indeplinirea unei alte formalitati, in afara notificarii mentionate mai sus. Clientul consimte in mod expres ca, in cazul transmiterii drepturilor si/sau obligatiilor de catre Orange Money, toate garantiile constituite in favoarea Orange Money pana la momentul transmiterii drepturilor si/sau obligatiilor Orange Money se mentin si ulterior efectuarii acestei operatiuni. Clientul va putea transfera/cesiona prezentul Contract si/sau orice drepturi/obligatii ale sale in baza acestuia numai cu acordul prealabil scris al Orange Money. Noul cesionar poate fi contactat la: La numarul 0374 310 126, in programul: - luni - vineri - intre orele 09.00 - 19.00 - sambata - intre orele 09.00 la 14.00 - duminica - fara program

Andrei231
Începător
Asta sună cam a clauză abuzivă, sa întâmplat și soție mele, nu a avut restanțe dar a avut contractul cesionat la Kruk. Acum urmează să rezilieze contractul de telefonie. Dacă se întâmplă și mine o sa rezilieze și eu.

Unicu
Începător
Și eu așteptam din 9 să tragă banii din orange many da nimic cu toate că am făcut contract cu orenge nu cu altă banca ar trebui virați banii în cont la orengi manyi și să se descurce ei nici măcar nu au întrebat daca pot face asta dacă sînt deacord .ar trebui virați banii în orange many și să se descurce ei cu ei sa făcut contract nu cu altă bancă

Oanag_Oana
Începător
Și eu sunt în aceeași situație.

Edit_Sandor
Începător
Si eu am patit la fel. Am primit notificare de cesiune in data de 2.05., cu toate ca am transferat bani la orange money.Am platit si o suma la Rocapital.... si nu am primit nici o confirmare din partea lor.Sunt total confundata.Mi s-a zis la Orange , ca bani mei sunt in cont la aplicatia my reserve.... care nu pot sa deschid. Voi cum ati putul clarifica ? daca am sters aplicatia, se mai poate face un refresh ?

Ramonaaa
Începător
Buna, aceeasi situatie. Am fost raportata in bc, fiind preluata de rocapital, fara sa mi se comunice ce metoda de plata am la dispoziție! Iar acum ma trezesc ca am intarzieri de zeci de zile. Eu asteptand sa primesc faimoasa scrisoare acasa de la cei in speta. Hotie pe fata!

Andrei231
Începător
PLANGERE LA ANPC Art. 71 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 50/2010 conform careia: (3) Cesiunea se notifică de către cedent consumatorului, în termen de 10 zile calendaristice de la încheierea contractului de cesiune, prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire. (4) Notificarea este redactată în scris, într-un limbaj clar, vizibil și ușor de citit, fontul utilizat fiind Times New Roman, mărimea de minimum 12, pe hârtie, și vor menționa cel puțin următoarele: a) numele și datele de contact, inclusiv numărul de telefon, fax, e-mail ale creditorului, ale entității care va încasa de la consumator sumele pentru rambursarea creditului după cesiune, precum și, după caz, ale reprezentantului acesteia din România; b) numele creditorului original de la care a fost preluată creanța; c) data la care s-a realizat cesiunea; d) cuantumul sumei datorate și documentele ce atestă această sumă; e) conturile în care se vor efectua plățile. Articolul 86 (1) Încălcarea prevederilor art. 8, 9, 11-20, art. 22-28 și art. 29 alin. (2), art. 31 și art. 32 alin. (1) și (2), art. 33, 34, art. 46-58 și art. 59 alin (3), art. 60-63, 65-78, 84, 95 și 95^1 constituie contravenție și se sancționează cu amendă de la 10.000 lei la 80.000 lei. Articolul 87 Constatarea contravenţiilor şi aplicarea sancţiunilor prevăzute la art. 86 şi art. 88 alin. (2) se fac de către reprezentanţii împuterniciţi ai Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor, la sesizarea consumatorilor, a asociaţiilor de consumatori ori din oficiu, în cazul în care, prin încălcarea prevederilor legale, sunt sau pot fi afectate interesele consumatorilor.