la 14-04-2023 06:31 PM - editat ultima oară la 15-04-2023 09:33 AM de DanielaH
Factura a venit mai mare decât ce este mentionat in contract. Am sunat la 3 persoane diferite în call centre și nimeni nu m.a putut ajuta. Toți au spus ca urmeaza sa fiu sunat de cineva ca sa se rezolve problema cauzata de voi însă nu am fost sunat niciodată. Jalnic. Cel mai incompetent operator pentru serviciele de internet și cablu
la 14-04-2023 06:49 PM
@Laurentiu77: Bun venit în Comunitate. Ești abonat nou la servicii de internet și TV? Dacă abia acum ai primit prima factură, atunci pe aceasta vei regăsi abonamentul aferent celor două servicii pentru două perioade distincte: una aferentă perioadei de la semnarea contractului până la data facturii (prorata), iar cealaltă perioadă este cea normală, care se plătește în avans: de la data facturii până în următoarea lună, adică la aceiași zi a lunii următoare. Este specific primei facturi. Pentru alte detalii te așteptăm pe topic în Comunitate. Numai bine.
la 14-04-2023 06:52 PM
Nu sunt nou. Primesc am primit o factura mai mare fata de luna trecuta pentru exact același pachet. În același timp, nimeni din call centre nu îmi poate spune de unde e aceasta diferența.
la 14-04-2023 07:52 PM
@Laurentiu77: "o factură mai mare" cu cât anume? Dacă e cu 2×1€+TVA atunci este o creștere cu 1€ /serviciu, creștere care a impactat toți clienții existenți. Sau ar putea fi expirarea anumitor beneficii (TV în special) care nu mai sunt gratuite.
Pentru mai multe detalii, compară cele 2 facturi (cea anterioară și cea actuală) și vezi ce apare în plus pe factură sau ce este facturat diferit.
la 14-04-2023 08:07 PM
M.am uitat acum la facturile pe ambele luni și sunt diferențe de preț. Cum poate fi majorat prețul de la o luna la alta fără acordul meu și fără ca eu sa fiu înștiințat?
la 14-04-2023 08:24 PM
@Laurentiu77: Înțeleg atunci că nu este prima factură majorată și că majorarea este cu acești 2€. Atunci verifică în urmă celelalte facturi, posibil cu 4-5 luni în urmă. Înștiințarea despre modificare a fost atașată ultimei facturi care nu este majorată.Te așteptăm cu actualizări ale situației.
la 14-04-2023 08:27 PM
Salutare!
Uită-te pe ultima factură înaintea celei majorate, că sigur ai primit notificare.
Poți să le spui că nu ești de acord cu majorarea și ori ți se scade majorarea, ori reziliezi.
Dar trebuie să le trimiți o notificare scrisă din secțiunea Contact ( dacă ești client Orange Romania Communications):
https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
Sau de aici, dacă ești client Orange Romania:
https://www.orange.ro/contact/
În consecință, cel mai bine este să pe scrii, mai ales că ai și număr de înregistrare în mod automat, că vorba aia, scrisul rămâne, vorbele se duc.
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor