anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Setari internet 5G pentru LG V60

oviacm
Junior

Buna ziua! Ma chinui de 3 zile sa ma conectez la reteaua 5G, insa pare ca nu exista nici o sansa ca cei de la Orange sa mi trimita setarile pentru un LG V60.

Stau intr o zona cu semnal 5G+, am un abonament 5G si un telefon 5G! Se pare ca singura problema este nepasarea celor de la suport.

 

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut.

Setarile sunt aceleasi. Problema cel mai probabil nu e de setari. Singurul lucru din setari pe care il poti verifica este sa te asiguri ca e setat pe 5G/4G/3G auto. In rest, setarile sunt aceleasi.

Pentru 5G, ai nevoie de:

  1. semnal 5G (checked)
  2. abonament 5G/Yoxo (checked)
  3. telefon cu suport software si hardware 5G pentru Orange Romania. Aici...nu sunt foarte sigur ca e totul ok, si din pacate, tine de LG.
  4. operator cu suport 5G. Ideal ar fi sa fie Orange Romania SA, NU fostul Telekom (acum Orange Romania Communications).
  5. optiunea 5G activata pe cont!

Ai putea sa incerci pe un alt telefon, care stii sigur ca functioneaza pe 5G la Orange Romania. Daca acolo functioneaza, inseamna ca e totul ok pe cont, si problema e de la telefon.

Atentie! E important ca telefonul sa aiba suport 5G, software, de la LG, specific pentru Orange Romania (sau OROC, daca asta e cazul)!

Telefonul e cumparat din Romania? Este pentru piata din Romania? Ai cerut activarea serviciului 5G pe cont? Daca nu, e important sa faci si asta. Pentru ca nu se activeaza by default.

Update: acum am vazut ca ai postat in Orange Romania Communications.

In cazul asta, problema e simpla: telefonul nu are suport software pentru OROC. Poti confirma cu un Samsung. In general Samsung-urile au suport. S22 Ultra de exemplu a fost confirmat. S23 Ultra nu functioneaza la OROC. Deci...din pacate, tine de producator in cazul asta.

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

Anca07
#StarMember

Buna oviacm,

Telefonul este setat pe global in setarile pt retelele de internet?

Setari-network/retele si internet-retele mobile-selectare system si apoi modul retelei-global.

Zi cu soare!🌞

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut.

Setarile sunt aceleasi. Problema cel mai probabil nu e de setari. Singurul lucru din setari pe care il poti verifica este sa te asiguri ca e setat pe 5G/4G/3G auto. In rest, setarile sunt aceleasi.

Pentru 5G, ai nevoie de:

  1. semnal 5G (checked)
  2. abonament 5G/Yoxo (checked)
  3. telefon cu suport software si hardware 5G pentru Orange Romania. Aici...nu sunt foarte sigur ca e totul ok, si din pacate, tine de LG.
  4. operator cu suport 5G. Ideal ar fi sa fie Orange Romania SA, NU fostul Telekom (acum Orange Romania Communications).
  5. optiunea 5G activata pe cont!

Ai putea sa incerci pe un alt telefon, care stii sigur ca functioneaza pe 5G la Orange Romania. Daca acolo functioneaza, inseamna ca e totul ok pe cont, si problema e de la telefon.

Atentie! E important ca telefonul sa aiba suport 5G, software, de la LG, specific pentru Orange Romania (sau OROC, daca asta e cazul)!

Telefonul e cumparat din Romania? Este pentru piata din Romania? Ai cerut activarea serviciului 5G pe cont? Daca nu, e important sa faci si asta. Pentru ca nu se activeaza by default.

Update: acum am vazut ca ai postat in Orange Romania Communications.

In cazul asta, problema e simpla: telefonul nu are suport software pentru OROC. Poti confirma cu un Samsung. In general Samsung-urile au suport. S22 Ultra de exemplu a fost confirmat. S23 Ultra nu functioneaza la OROC. Deci...din pacate, tine de producator in cazul asta.

Client Orange

Din pacate problema este la punctul 3, o sa vad daca gasesc o versiune de soft pt Orange Romania! Insa problema adevarata e ca mi au trebuit 3 zile de certuri cu toate ... de la suport ca sa aflu asta!

Multumesc! 

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Daca esti pe OROC (fostul Telekom Fix), din pacate suportul pentru 5G este mult sub Orange Romania SA. Deci...s-ar putea sa gasesti un soft cu suport...dar e putin probabil sa fie si pentru OROC. In general Samsung-urile sunt suportate de ei.

Deci da, problema e pe partea telefonului, cel mai probabil. Dar nici operatorul nu te ajuta prea mult in cazul asta. Ai avea sanse mai mari cu ORO in loc de OROC, dupa parerea mea.

Client Orange

 Deci pana la urma este doar o problema de soft, am reusit sa activez 5G-ul din meniul "secret" al telefonului!

Screenshot_20230803-181930.png

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Aia e. 🙂 Softul.

Bravo! Ma bucur mult!

Client Orange