anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu îmi mai merge aplicația Orange TV

Abonatul
Junior entuziast

Salut!

Nu îmi mai merge aplicația Orange TV. Înainte mergea și pe telefon și pe laptop.

Când intru pe telefon, îmi spune ca nu sunt abonat, indiferent de canal.

Când intru pe laptop îmi spune să cumpăr abonament cu toate că atunci când merg în My Orange îmi arată că am activă televiziunea prin satelit și televiziunea online deja. Ah, da, sunt plătite la zi. 

Am trimis email dar nu s-a deranjat nimeni să îmi răspundă. 

Care e smekeria? Trebuie să mai plătesc o dată? 

22 Răspunsuri 22

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver

Salutare!

Trebuie să trimiți email la adresa aplicatii@orange.com, unde le dai numele și prenumele, numărul de telefon și adresa de email asociate contului și să le explici ce eroare sau cum se manifestă problema. Am rezolvat de mai multe ori problema așa!

Mai ai și alte topice asemănătoare, dintre care îți pun aici doar unul:

https://comunitate.orange.ro/t5/tv/rezolvat-nu-merge-aplicatia-orange-tv-go-pe-smart-tv/m-p/105539

Succes!

 

delfinas
#StarMember

Abonatul, bun venit in Comunitate!!!

Ai actualizat aplicatia? Te referi la Orange TV Go sau Orange TV Connect? Daca e actualizata si ai aceeasi pb, dezinstaleaza si reinstaleaza aplicatia. Vezi si daca esti logat pe contul tau.

Abonatul
Junior entuziast

Da, este ultima variantă de aplicație. 

Abonatul
Junior entuziast

Da, este ultima variantă de aplicație. Dar asta e relevant doar în aplicație. În o line

Din păcate nu am contul altcuiva. Chiar sunt curios dacă merge cu aplicația altuia.

Instalat, reinstalat. Fix nimic. 

Abonatul
Junior entuziast

Nu merge cu instalat / reinstalat. Dar online? Nu merge nici acolo. 

Contul din păcate este doar al meu. As fi curios să incerc

Pololica
#StarMember

Salutare!

"Smekeria" nu este niciuna. Vad ca esti client OROC (ai postat pe Orange Comunications) si cred ca ai nevoie de aplicatia Orange TV Connect . Te rog detaliaza ce anume ai facut diferit fata de inainte (sau ce s-a schimbat).

Te rog gaseste mai jos link-ul cu informatiile generale (poate te ajuta):

https://www.orange.ro/tv/tv-go/

Abonatul
Junior entuziast

OK! Acum am luat ceață. Eu la Orange dau bani, înainte îi dădeam la telekom. 

Treaba cu Orange Connect / TV Go:

Am ambele aplicații. TV GO îmi arată canalele moca. TV Connect îmi arată că eu nu sunt abonat. La ambele m-am conectat cu același cont. Ah... Că tot veni vorba. Dacă TV GO și TV Connect chiar sunt două servicii diferite cum o sa mi se explice în următorul comentariu, atunci cum explicați că mă loghez cu același cont pe ambele? Eu nu m-am înregistrat de n'spe ori. 

Diferit nu am făcut nimic, fix același lucru ca înainte. Deschid aplicația. Am dat screen protectorul jos, dar ma gândesc că asta nu se pune. 

S-a schimbat ce văd. Înainte vedeam cam toate canalele acum vad că nu sunt abonat. 

OK, toată lumea se focalizează pe aplicație. Să zicem că telefonul meu e prost, dar de ce nu merge pe laptop. 

La laptop singurul lucru de îl fac diferit e câteodată nu îl bag în priză, câteodată îl bag în priză. Să fie asta problema? 

 

 

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver

Atunci este chiar tare! Dacă ești fost abonat Telekom, actual OROC, nu prea are treabă Orange tv go, ci Tv Connect. Deci trebuie luat legătura cu suportul de la fostul Telekom de aici:

https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

Baftă!

Abonatul
Junior entuziast

Domnu' Vio, nush dacă ești un binevoitor care sincer dorește să mă ajute sau angajat Orange. Oricum ar fi, îți mulțumesc!

 

Dacă vrei tare, stai să îți povestesc. După ce mi s-a explicat că eu nu știu nimic și că eu nu sunt client Orange sunt la alt Orange dar contribuția mea este la profitul aceluiași Orange, am luat laptopul și telefonul la împins vagoane.

 

Eu abonat OROC nu pot să văd nici un canal pe Orange Connect (nici pe laptop nici pe telefon), nici măcar Orange Info.

 

La Orange unde nu sunt abonat, pe Orange TV GO pot să mă uit la Kanal D. 

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver

Salutare!

Nu sunt angajat și nici n-am fost vreodată. Eu lucrez în învățământ, fiind profesor de geografie decât de vreo 25 de ani! Ți-am spus, poți să le ceri ajutorul prin metodele de contact.

https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

Succes!

DanielaH
Moderator

@Abonatul, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

Abonatul
Junior entuziast

Da. Am luat legătura cu ei, dar colegii tăi sunt oameni ocupați, nu au ei timp pt un abonat să îi răspundă. 

La abonați e important să le iei banii, nu mai trebuie livrate serviciile. Abonații nu de servicii au nevoie, ei au nevoie să li se explice structura fiscală a Orange; OROC, communications etc. Eu nu lucrez la fisc și nu sunt curios de cum sunt clasificate departamentele și optimizate taxele. Eu vreau să văd Liga Campionilor pe telefon. 

Esti sigur ca Liga Campionilor se poate vedea prin aplicatie? Emisiuni de genul acesta (cu drepturi de televizare speciale) pot avea restrictionari de vizionare online. In urma cu 2-3 ani, cand am mers in concediu (Bulgaria si Turcia) anume emisiuni nu le puteam viziona prin aplicatie si aveam mesaj de genul "emisiunea nu se poate viziona online din cauza drepturilor de autor pentru mediul online".

@Pololica: Situații de acest tip au și cei de pe Rai1, la difuzarea meciurilor din campionat. Ecran negru, cu mesaj de blocare emisie, și asta chiar pe TV, nu online. În rest, .... la liber. C'est la vie.