anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] deranjament televiziune si internet

micle2horia
Junior entuziast

buna ziua , vreau sa anunt un deranjament de internet si televiziune din data de .4.08.2023

 

1 Soluţie acceptată‚

problema s a rezolvat miraculos aseara fara sa vina vreun tehnician sa verifice , a revenit semnalul la net si tv , iar azi tehnicianul care trebuia sa vina a zis ca a fost rupt cablul de fibra optica! va multumesc pentru ajutor si sfaturile primite! o zi buna

 

Vizualizare soluţie în postul original

19 Răspunsuri 19

DanielaH
Moderator

Salut, @micle2horia!

Oferă-ne, te rog, mai multe detalii. În ce zonă ești? În ce constă deranjamentul? Ai făcut până acum o sesizare la Serviciul Clienți?

Ești client Orange sau Orange Romania Communications?

buna ziua , sunt din com. GIULESTI ,jud. MARAMURES ,am sunat vineri la nr 300 si am fost anuntat de robot ca in zona respectiva este un deranjament care se va rezolva la ora 19.azi cand am revenit la locuinta respectiva tot fara servicii de internet si televiziune sunt , telefonia fixa merge si de pe telefonul 0728xxxxxx daca sun nu pot sa intru in direct cu nici un operator. Vreau sa va spun ca si in 14.07.2023 tot asa am avut un deranjament si s a rezolvat dupa 7 zile

sunt client orange romania cu televiziunea si internetul

cu serviciul fix sunt la orange romania communications

 

Salut!

Este putin neclar cine este furnizorul pentru serviciile Fixe: Orange sau Orange Comunications (fostul Telekom Fix)?

Televiziunea si internetul (impreuna) sunt considerate servicii fixe. Esti abonat cu doua servicii fixe in doua locatii separate si iti vin doua facturi separate (Orange SA si Orange Comunications SA)?

PS: serviciul fix = telefonie fixa cumva? (al doilea rand din raspunsul tau)

Este utila departajarea intrucat cele doua companii inca nu sunt un intreg (va mai dura ceva timp pana vor fi asa cum a fost Vodafone cu UPC).

buna ziua , pe factura scrie orange comunications sa , cand sun pentru deranjamente mi se spune ca sunt la orangesa , nici eu nu stiu ce sa inteleg?

de exemplu cand nu merge internetul sau televiziunea , telefonul fix functioneaza

 

Fiind prin satelit, televiziunea are semnal independent de internetul si telefonia fixa intrucat vin prin aparate diferite (televiziunea vine prin parabolica, iar internetul si telefonia fixa vin prin rotureul cu cartela SIM in el [de obicei este un router Huawei].

O sa te rog sa verifici urmatoarele:

  • antena parabolica a fost miscata de intemperiile recente? Daca este asa, poate o repozitionare a antenei ar putea rezolva problema.
  • ce tip de abonament de internet este: cel de 9E sau cel de 11E? Daca este cel de 9E (100GB) si nu functioneaza iar telefonia functioneaza, primul lucru la care ma gandesc este faptul ca traficul de internet este consumat integral.

nu mai am antena parabolica , a venit un baiat si a tras fibra optica asa au zis ei , si telefonul ala fix clasic l au desfiintat , am primit unul de ala portabil 

abonamentul platesc in jur de 50 ron

 

Mergand pe premisa ca 1E=5 lei, abonamentul de 9E = 45 lei, iar cel de 11E=55 lei, deci ambele sunt "in jur de 50 de lei". Diferenta dintre cele doua abonamente este cantitatea: cel de 9E (45 lei) este de 100GB, iar la cel de 11E (55 lei) este de 200GB+bonus de internet nelimitat (practic, ai nelimitat si viteza, si cantitate).

acum asta e astept sa mi expire abonamentul co ei si trec la alte servicii pentru ca nu se mai poate asa ceva sa suni pentru un deranjament si sa te tot poarte de la un orange sa la orange comunication

Te inteleg, externalizarea serviciilor de relatii cu clientii nu a fost solutia optima pentru Orange. Sper sa se rezolva mai repede (cel putin aici, in comuntate, problemele au fost trimise mai departe si, de obicei, rezolvarea a fost urgentata).

eu inteleg situatia dar am acasa doi parinti de aproape 80 de ani care fara televizor si telefon fix sunt terminati ca toti batranii! sa stai atatea zile fara televizor mai ales fara stiri😂

problema s a rezolvat miraculos aseara fara sa vina vreun tehnician sa verifice , a revenit semnalul la net si tv , iar azi tehnicianul care trebuia sa vina a zis ca a fost rupt cablul de fibra optica! va multumesc pentru ajutor si sfaturile primite! o zi buna