anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Deranjament infrastructura Orange Romania Communications

Buna seara! In decembrie 2023 am incheiat fericit un contract de furnizare servicii de internet si telefonie mobila pe PERSOANA JURIDICA... adica activitate economica dependenta de internet.

Ghici ce: februarie 2024, am ramas fara internet de la aproximativ ora 16:00 azi, si am primit ca raspuns ca o sa se solutioneze pe 15.02.2024 ora 16:00. 

Intreb: Oare este normal sa se intample asa ceva pentru serviciile de internet pentru persoane juridice care sunt dependente de acest serviciu? Eu daca nu platesc, evident primesc penalizari. Orange Romania Communications daca nu furnizeaza serviciile pentru care sunt platiti ce patesc? Ca este evident ca noi o sa avem pierderi.

Nu mai bine ramaneam eu la providerul vechi de internet?

Ps: nu am luat un serviciu mai ieftin... platesc un abonament mai scump fata de ce aveam inainte.

1 Soluţie acceptată‚

Intre timp.. s-a solutionat problema... dar sunt sanse sa se mai intample pentru ca am inteles ca s-a taiat o magistrala... si au mai facut si altii sesizari... 
Cea mai buna varianta pe viitor: sa luati si un internet box pe cartela .. just in case fibra optica dispare pur si simplu.

MULTUMESC TUTUROR PENTRU RASPUNSURI... SUNTEM CHIAR O CUMUNITATE.

Vizualizare soluţie în postul original

11 Răspunsuri 11

Trixen
#StarMember

Salutare,

Iti inteleg supararea. Si eu depind de internet, iar atunci cand am intreruperi in furnizare am probleme.

Nu cunosc situatia ta exacta, insa in mesaj se face referire la un incident de infrastructura in urma caruia restaurarea serviciilor dureaza. Din pacate, astfel de incidente se vor intampla la toti furnizorii. Nu este o intrebare de daca, ci de cand. Uite, in Timisoara am prieteni care au stat saptamani intregi fara internet anul trecut, dupa ce primaria a taiat fibrele tuturor operatorilor din anumite zone. Nu zic ca nu se stia si nu e vina operatorilor, nu incerc sa ii apar. Iti poti imagina cat de "bine" functiona internetul pe un modem 4G intr-o zona cu reteaua supraaglomerata, nu? Discutam de pierderi financiare mari pentru cei afectati.
Iar la un fost job aveam propriul nostru centru de date. Oricat de improbabil a fost, am patit-o o data sa avem picati toti cei trei furnizori pentru vreo doua ore. Furnizori diferiti, circuite diferite, alimentari diferite, etc. S-a intamplat. Am ramas cu buza umflata si cu imaginea firmei afectata.
Tragand linie si adunand, nu poti face nimic in afara de a te supara si a cere despagubiri de la furnizor, conform clauzelor prevazute in contract. Daca situatia se repeta frecvent, atunci poti cere niste explicatii (desi parghii in afara celor legale sau contractuale nu prea ai). Fa-ti o "colectie" de sesizari si pune-o bine pentru cand mai apar probleme. ANCOM-ul nu stiu daca te poate ajuta, fiind vorba de persoane juridice.

FLo1
#StarMember

Salut Mikes. Da, o intervenție de 24 de ore este un fapt normal și des întâlnit, indiferent de furnizorul de servicii și întâlnit chiar la societăți naționale. Ideea este că ar fi de preferiță un abonament minimal pentru asigurarea conecitivității și serviciilor minimale în astfel de situații, unele neputând fi prognozate. Dacă frecvența este prea mare a unor astfel de incidente, atunci discutăm de altceva, dar deocamdată nu cred că e cazul. Toate cele bune.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Da, este destul de neplăcut, dar se întâmplă la toți și probabil se va mai întâmpla.

Te sfătuiesc să găsești o soluție de back-up ( o cartelă prepay într-un modem mobil sau altceva) , pentru a nu avea întreruperi în condițiile date.

Știu că e extrem de neplăcut că nu mai ai internet, dar nu cred că îi place cuiva să facă ,,glume" în mod intenționat. Și poți depune o sesizare din secțiunea Contact, pentru a ți se reduce din factură eventualele zile de nefunctțonalitate. 

Sesizarea o poți depune de aici:

https://www.orange.ro/contact/

Succes! 

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Dupa parerea mea (ca si client), depinde foarte mult de cauza acelei nefunctionalitati. Deci.....este normal? Nu, nu e normal. Pentru ca normal ar fi sa functioneze. :))

Dar pe de alta parte, daca ceea ce a cauzat acea avarie/nefunctionalitate nu tine de furnizor, cu toate ca nu e normal, se poate intampla. Pana la urma, din cate stiu, infrastructura este aceeasi pentru toata lumea, indiferent ca sunt persoane fizice sau nu. Nu stiu sa fie o conducta separata cu internet mai bine protejat, pentru firme. Deci...ceea ce poate afecta pe unii, ii poate afecta si pe ceilalti. Si cu toate ca inteleg impactul pe care il poate avea in cazul unei firme, daca sursa avariei nu tine de OROC, nu sunt foarte multe lucruri de facut si da, poate sa dureze mai mult sau mai putin (in functie de problema si de partile implicate in rezolvarea ei). Nu intotdeauna totul tine de furnizor.

De asemenea, pentru zilele de nefunctionalitate, tu poti sa deschizi o sesizare sa-ti primesti banii inapoi (raportat la intreaga luna, binenteles).

Client Orange

Solutie: fiecare statie a fost conectata prin usb la hotspot prin telefoanele mobile (toti providerii: Vodafone, Telekom, Orange si chiar Digi 1 coleg) si folosim lanul intre noi. E departe de ce ne-ar trebui dar ne-am adaptat.

E bine ca s-a gasit o metoda temporara dar precum ti-a spus FLo1, daca incidentele se vor repeta, atunci se pune altfel discutia. Oricum asteptam sa ne dai detalii daca s-a gasit solutia in remedierea deranjamentului. Toate cele bune

Anonim
Neaplicabil

De curiozitate, ce provider de internet aveai înainte?

DIGI

Intre timp.. s-a solutionat problema... dar sunt sanse sa se mai intample pentru ca am inteles ca s-a taiat o magistrala... si au mai facut si altii sesizari... 
Cea mai buna varianta pe viitor: sa luati si un internet box pe cartela .. just in case fibra optica dispare pur si simplu.

MULTUMESC TUTUROR PENTRU RASPUNSURI... SUNTEM CHIAR O CUMUNITATE.

Buna din nou. Ne bucuram pentru faptul ca ai revenit cu detalii despre finalizarea reclamatiei acelui deranjament cat si pentru faptul ca ai avut incredere in comunitatea Orange. In limita timpului nostru disponibil, incercam sa oferim informatii cat mai corecte pentru rezolvarea unor situatii tehnice si nu numai. Toate cele bune si la nevoie te asteptam din nou aici pe la noi!

DanielaH
Moderator

@MIKES_PRINT_SRL, ne bucurăm că s-a rezolvat și îți mulțumim pentru că ai revenbit cu feedback.

Te mai așteptăm în Comunitate.