anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme fibra

Gustinas21
Începător

IMG-20230425-WA0001.jpeg

P 

3 Răspunsuri 3

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Bine ai venit in Comunitate!

  1. Verifica cablurile, fibra in special, sa nu fie contorsionata sau pe sub vreun obiect de mobilier. 
  2. Da un restart la ONT (sau scoate-l din priza, lasa-l cateva minute, si conecteaza-l la loc)
  3. Daca pasii de mai sus nu rezolva problema, da un telefon la relatii clienti (300 din Orange sau 0374 300 300 din orice retea), ramura 1-3-2 de pe abonament, sau 5-2-0 de pe un prepay Orange, si fa o sesizare de nefunctionalitate.

Mult succes! Si sa ne spui daca ai reusit folosind unul dintre pasii de mai sus. 🙂

Client Orange

FLo1
#StarMember

@Gustinas21: Bun venit în Comunitate. De cât timp se manifestă astfel situația? Problema întreruperii fibrei fără a fi anunțată are de obicei problemă locală, în mare parte din cazuri fibra este îndoită undeva de-a lungul traseului. Poate să fie răsucită, dar NU îndoită. Altfel continuitatea circuitului de FO se întrerupe. După ce verifici acest aspect, asigură-te că conectorul este bine fixat în ONT (router). 

Ai cumva ambele servicii contractate (atât TV cât și NET)? Sau doar TV? Întreb, pentru a afla dacă ambele servicii sunt întrerupte. Te așteptăm pe topic cu actualizări ale situației.

DanielaH
Moderator

@Gustinas21, te așteptăm să revii cu mai multe detalii, dacă situația mai este de actualitate.