anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Plata factura versus nefunctionalitatea serviciilor Tv

CTINTOCILA
Începător

Bună seara,

 
Nedumerirea mea și bunul simț, ma determina sa va întreb despre o situatie: de ce percepeți servici TV pentru 30 de zile, dacă acestea au funcționat max. 10 zile din luna în cauză?
 
După cum bine știți sau nu, este vorba de o nefuncționalitate a serviciile TV la adresa unde locuiesc, care au fost remediate cu mare întârziere.
 
La sesizarea deranjamentului, am solicitat ca serviciile TV sa-mi fie contorizate doar pe perioada funcționalității, nu și pe timpul cât a durat remedierea problemelor.
 
Va rog respectuos sa analizați aceasta situație, sa decideți remedierea pagubei consumatorului și sa ma informați în consecință. 
 
Cu stima, 
Ctin Tocila 
2 Răspunsuri 2

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver

Salutare!

Această sesizare trebuie s-o trimiți către Orange, nu aici, unde suntem în mare parte tot clienți, ca și tine. Trebuie trimisă din secțiunea Contact, de unde primești imediat număr de înregistrare pe email, adică de aici:

https://www.orange.ro/contact/

Succes!

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Salut,

Din cate stiu, in caz de nefunctionalitate prelungita, se poate cere scaderea de pe factura urmatoare a zilelor de nefunctionalitate.

Dar asta, dupa cum zicea si Vio, catre Orange, din sectiunea de Contact, nu in Comunitate unde suntem peste 99% clienti.

Client Orange