anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu mai pot accesa interfata routerului de cand telekom a fost preluat de orange

Ionel12341
Junior entuziast
Salutare. Sunt client telekom si cum serviciul fix a fost preluat de orange, acum sunt client orange... La locatie detin camere de supraveghere care au funcționat perfect pana acum 2 saptamani. Au aparut ceva probleme, a venit un domn, a schimbat routerul WiFi. După schimbarea routerului incerc sa refac port forwarding sa pot accesa camerele. Surpriza... Singurul port deschis in router este 631 IPP... sun si rog pe operator să-mi deschidă portul 80 sa pot accesa interfata pe 192.168.1.1... nu se poate. Odată cu preluarea de catre Orange, accesarea interfetei nu mai este posibila, singura solutie fiind apelarea 0903903903 de luni pana vineri intre 12-16. Domnilor vi se pare corect? Eu stiu cum sa fac setarile, nu am nevoie de ajutor. Dece ma fortati sa dau 6 euro pentu a remedia o problema pe care dumneavoastra ati creeat-o. Sa va fie rusine! Voi renunta la serviciile dumneavoastra imediat ce voi fi liber de contract.
Voi inainta o petitie catre ANPC iar in cazul unui eveniment la obiectivul supravegheat, voi considera responsabil de eventualele pagube Orange romania.
56 Răspunsuri 56

Geoooo
Începător
Buna ziua Aceeași situație și la mine : nu pot accesa interfața routerului ! A găsit cineva vreo soluție ?

VasT
Explorator entuziast
Merge accesată interfața cu o versiune veche de Mozzila. Descarci old version. Si opresti update.

Betto
Începător
Salut. Confirm si eu ca singura varianta prin care ma mai pot conecta la interfata routerului Telekom este prin Mozilla 38. Multumesc celui care a descoperit minunea!

booghibooghi
Începător
Am incercat si eu cu versiunea de mozilla 38 si tot degeaba nu pot accesa interfata router ului.

Ivan_cel_Groazn
Începător
Încercați cu alte browsere mai puțin cunoscute! La mine merge cu PETAL BROWSER!

Neaplicabil
Nici la mine nu merge cu Mozilla. Alte soluții?

Maryusm
Începător
Folosesc Google Chrome 18.0.1025.39 si 192.168.1.1 funcționează.

MariusBnc
Începător
Salut. De cand au cumparat Telekom-ul, nu au platit cerificatul SSL. Asadar, nu mai poti accesa 192.168.1.1 pentru ca acesta nu este actualizat. Daca folosesti un browser vechi, va merge.

VasT
Explorator entuziast
Salutare. Am avut nefericirea să pice routerul. Așa că a venit tehnicienii și l-a schimbat. Surpriză! Nu mai pot Accesa interfata routerului. A spus că la unele modemuri merge la altele nu. Nu știu de ce, a întrebat și el dar nu a primit niciun răspuns. A spus că merge din Internet Explorer dar cu cablul din rețea scos. Nu am reușit să instalez pe Windows 11 Internet Explorer să încerc. Cert e că nu mai merge cu Mozilla ca înainte. Eu am obiecte conectate pe el: bec, camera, termometru, boxa ... . Chiar nu am chef să le resetez pe toate pt că nu pot seta același nume al rețelei și aceeași parolă. Dacă aflați ceva accept cu plăcere. Am sunat in Call Center și nimic. Simplu au spus că nu mai avem acces și atât. La tehnic la fel. Dar descoperim noi ceva. O să văd ce se poate face. Între timp poate mă ajutați. Nu sunt genul care așteaptă să-i rezolve alții problema, caut și eu. Ne ajutăm unii pe alții dacă putem. Mulțumesc anticipat pentru efortul depus

blu
Junior entuziast
Am abonamentul de 12 zile, IP fix, ont ZTE F6600R AX6, intru fara probleme in interfata dar doar din interior (fara SSL), la 192.168.1.1 , din exterior nu pot accesa routerul. Pentru cei cu IP fix - functioneaza "port forwarding" in conditiile astea?; nu am incercat inca. Inainte de AX6 am avut un Huawei vechi de la Telekom, pus in bridge, toate mergeau perfect fara probleme, inclusiv managementul extern.

blu
Junior entuziast
Sa raspund tot eu: functioneaza redirectionarea porturilor. verificat pe conexiune wifi. are si DMZ. Managementul din exterior al routerului este blocat de ORANGE. Asa ca nu dati banii la call center 0903903903, mai bine cereti sa va schimbe routerul.

FLo1
#StarMember
@blu: "verificat pe conexiune wifi". Ce ai verificat? Ai verificat portul fiind conectat în același LAN??? Păi tocmai acesta e rolul utilizării "port fwd": să accesezi un device dintr-un LAN de pe un alt device din ALT LAN. Conectat la wifi, adică în același LAN, puteai simplu să accesezi IP-ul device-ului stabilit (alocat) în router pentru device-ul care te interesa. Ca să-ți spun mai simplu: utilizând DMZ poți accesa un singur device fără a fi necesar configurarea port fwd. Reușești să accesezi routerul de pe telefon fiind conectat prin date mobile?? Fie că ai configurat DMZ sau port fwd?..... Așa credeam și eu 😉

blu
Junior entuziast
Cand spun "am verificat..." e vorba de exterior nu din aceeasi retea, da, de exemplu de pe mobil (date mobile).Functioneaza toate serviciile unui server - ssh, ftp, email, etc. - multe porturi. 🙂

blu
Junior entuziast
Routerul (interfata) nu poate fi accesata din exterior, am mai spus odata E BLOCATA DE ORANGE din motive care imiscapa, pe mine ma interesa sa mearga PORT FW ca sa pot accesa serviciile unui server din retea din exterior si chestia asta functioneaza.

FLo1
#StarMember
@blu: dacă poți congigura un DMZ pe routerul Orange atunci de pe un router pus în bridge configurezi tot ce ai nevoie, chiar si un remote management dar de pe routerul tău. Simplu.