la 28-02-2023 02:49 PM - editat ultima oară la 28-02-2023 02:55 PM de DanielaH
Bună ziua, am abonament smart plus 15, și nu îmi merge Internetul la viteza 5g. Am telefon compatibil, sunt din București. Am sunat la 300 și de 3 săptămânii îmi spun ca se va rezolva. În fiecare zi ma suna și ma întreabă dacă s-a remediat problema. Nu pot sa spun decât ca sunt neserioși! Ce am citit pe comunitate, scria ca se rezolva. Le am spus despre activarea profilului 5G, și au zis ca nu știu nimic despre asta. Dacă știți altceva voi, va rog sa ma ajutați. Multumesc!
la 07-03-2023 11:37 AM
Da, e alt operator. Problema e o combinatie intre suportul oferit de operator si cel oferit de producator. Ambele trebuie sa fie acolo.
Ca idee, mai avem un topic similar in comunitate in care un user are 5G pe S22 Ultra dar nu si pe fratele mai nou S23 Ultra.
Deci, cum ziceam, fie ajustezi operatorul astfel incat sa fie suportat de telefon, fie schimbi telefonul. Momentan doar S22 Ultra pare sa functioneze (din ce am putut vedea in Comunitate), varianta cu soft Orange. Deci…fie Samsung nu a adaugat suport in soft pe S23-ul ala, fie Orange a adaugat, dar numai in versiunea comercializata de ei.
In experienta mea, as zice ca Samsung trebuie sa adauge suport. Si faptul ca e sau nu cumparat de la Orange are mai putina importanta. Daaar, in cazul asta specific, se poate sa gresesc.
De-aia ziceam eventual sa incerci si intr-un Shop un alt model cu SIM-ul tau. Daca merge, problema e telefonul (fie trebuie sa aiba o versiune mai noua cu suport pentru asa ceva de la Samsung, fie trebuie sa aiba soft customizat de Orange).
Ideea e ca Telekom-ul nu are 5G decat pe anumite telefoane. Cred ca abia de curand au inceput si ei. Vazusem undeva cateva modele de Samsung si cam atat... Nu mai gasesc pagina. Ce se intampla cu numerele transferate de la Telekom...? Nu stiu. Din cate stiu, infrastructura folosita este a Orange-ului, deci...teoretic ar trebui sa mearga. Dar e clar ca undeva se face o diferentiere.
Deci, cum ziceam, fie schimbi abonamentul, treci pe ORO, faci o schimbare de SIM si teoretic ar trebui sa mearga. Fie...schimbi telefonul. Dar cu ce...nu stiu. Cum ziceam, in afara de S22 Ultra, nu stiu sa mai fie si altele care ar avea suport 5G pe OROC.
la 28-02-2023 02:59 PM
Salut Claudiu,
Hai sa le luam pe rand. 🙂
la 28-02-2023 03:17 PM
Salut
1. Nu îmi apare acel 5G, în dreapta ecranului sus, deci automat nu e viteza 5G
2. Da
3.Da
4.Samsung A 53 5G
5. Am încercat, nu funcționează
28-02-2023 03:24 PM - editat 28-02-2023 03:25 PM
Da, e o problema cu 5G-ul la OROC, pe anumite telefoane. Au mai avut si altii aceleasi probleme, pe diverse device-uri. E posibil sa fie o problema de telefon (vezi daca ai vreun udpate de soft), saaau…de la OROC. Dar daca zici ca ai sunat si au activat tot ce trebuie pe cont…atunci, nu stiu ce sa zic.
Ai incercat meniul INFO sa vezi ce-ti apare acolo? Daca nu, incearca (presupunand ca poti sa-l accesezi).
Concret:
*#*#4636#*#* (incearca sa faci un pic de pauza inainte de ultima *) > Phone Information
Eventual pune un screenshot (fara IMEI/IMSI/ICCID/Numare de telefon sau alte informatii care nu ne intereseaza oricum).
la 28-02-2023 04:11 PM
Observ ca anumite telefoane Samsung au probleme pe reteaua de 5G OROC...
la 06-03-2023 10:58 PM
Salut. Am revenit, nici o schimbare, am observat ca în "Service mode" am "restrictDCNR:1". Aveți idee cum o scot? Multumesc
la 06-03-2023 11:27 PM
Salut,
Fie schimbi operatorul, fie telefonul. Poti sa treci pe ORO si ar trebui sa fie ok. De asemenea, poti testa functionalitatea pe OROC si intr-un Orange Shop. Alta solutie nu cred ca exista.
la 06-03-2023 11:38 PM
Dar aceasta restricție poate fi de la ei? Sau a telefonului? Pana sa ma portez, la concurenta aveam 5g
la 07-03-2023 11:37 AM
Da, e alt operator. Problema e o combinatie intre suportul oferit de operator si cel oferit de producator. Ambele trebuie sa fie acolo.
Ca idee, mai avem un topic similar in comunitate in care un user are 5G pe S22 Ultra dar nu si pe fratele mai nou S23 Ultra.
Deci, cum ziceam, fie ajustezi operatorul astfel incat sa fie suportat de telefon, fie schimbi telefonul. Momentan doar S22 Ultra pare sa functioneze (din ce am putut vedea in Comunitate), varianta cu soft Orange. Deci…fie Samsung nu a adaugat suport in soft pe S23-ul ala, fie Orange a adaugat, dar numai in versiunea comercializata de ei.
In experienta mea, as zice ca Samsung trebuie sa adauge suport. Si faptul ca e sau nu cumparat de la Orange are mai putina importanta. Daaar, in cazul asta specific, se poate sa gresesc.
De-aia ziceam eventual sa incerci si intr-un Shop un alt model cu SIM-ul tau. Daca merge, problema e telefonul (fie trebuie sa aiba o versiune mai noua cu suport pentru asa ceva de la Samsung, fie trebuie sa aiba soft customizat de Orange).
Ideea e ca Telekom-ul nu are 5G decat pe anumite telefoane. Cred ca abia de curand au inceput si ei. Vazusem undeva cateva modele de Samsung si cam atat... Nu mai gasesc pagina. Ce se intampla cu numerele transferate de la Telekom...? Nu stiu. Din cate stiu, infrastructura folosita este a Orange-ului, deci...teoretic ar trebui sa mearga. Dar e clar ca undeva se face o diferentiere.
Deci, cum ziceam, fie schimbi abonamentul, treci pe ORO, faci o schimbare de SIM si teoretic ar trebui sa mearga. Fie...schimbi telefonul. Dar cu ce...nu stiu. Cum ziceam, in afara de S22 Ultra, nu stiu sa mai fie si altele care ar avea suport 5G pe OROC.
la 07-03-2023 11:51 AM
Am inteles. Multumesc
07-03-2023 11:45 AM - editat 07-03-2023 12:06 PM
Cred că din softul telefonului, care nu are configurarea necesară să vadă rețeaua 5g OROC. Adică nu se ,,pupă" între ele.
la 07-03-2023 12:04 PM
De ce e mai usor sa dam vina pe telefon si sa nu acceptam faptul ca OROC inca nu ofera suport 5G?
la 07-03-2023 12:06 PM
Pentru ca, daca nu ar fi oferit suport 5G, colegul de pe celalalt thread, nu ar fi avut 5G pe S22 Ultra, pe OROC. 🙂
07-03-2023 12:08 PM - editat 07-03-2023 12:09 PM
Eu cred clar că e vorba de compatibilitate a softului cu rețeaua OROC. Sau mai bine zis, de incompatibilitate.
la 07-03-2023 12:10 PM
Exact. Fie e o chestie adaugata de Orange, caz in care trebuie CSC custom. Fie e o chestie adaugata de Samsung, caz in care ei trebuie sa adauge suport pe partea lor. Oricum ar fi, in momentul de fata, problema pare de telefon.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor