anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Mai are cineva probleme cu antena? Sunt din UK.

Maura
Junior entuziast
De aproape, o luna am intreruperi la antena .Am chemat pe cineva acum cateva zile mi-a spus ca din antena este totul ok ,dar problema tot exista.Mentionez ca sunt din UK si am antena de aproape 10ani pana sa preia orange telekomul nu am avut probleme daca problema persista o sa inchid abonamentul
23 Răspunsuri 23

Vio73
#StarMember
Salutare! Te sfătuiesc să iei legătura cu suportul lor și să le explici situația, pentru că în ultimul timp au fost destule schimbări și cine știe ce s-a întâmplat. Mă gândesc că o discuție cu ei n-ar strica. Poți să-i contactezi astfel: Începând din 28 martie 2022, Serviciul Clienți Orange Romania Communications poate fi contactat la: - 300 (apel gratuit din reteaua Orange si Orange Romania Communications); - 0374300300 (apel cu tarif normal din alte rețele și din roaming); - 0711001930 numar apelabil din roaming - apelul este gratuit din orice rețea din Uniunea Europeana; pentru apelurile către România din țări nonUE taxarea se va face conform tarifelor locale din țara respectivă; 021 9890 - pentru informații despre oferte. De asemenea se pot folosi și adresele de e-mail: - infoclienti@orange.com - sesizari@orange.com sau pagina de Facebook Orange Romania (@orangeromania); Pentru mai multe detalii puteți accesa și pagina www.HelloFix.ro. Baftă!

Maura
Junior entuziast
Ultima data cand i-am sunat m-au intrebat daca locuiesc la adresa din Romania,le-am spus ca locuiesc in UK ,raspunsul lor a fost in acest caz nu va putem ajuta.A fost pentru prima data in aproape 10ani cand am primit raspunsul asta:(( Am sa sun maine la ei sa vad ce raspuns imi da .Am sa revin cu un update.Multumesc frumos pentru raspuns.

Vio73
#StarMember
Eu sper să fii ajutată!

Maura
Junior entuziast
Am sa va comunic maine ce raspuns primesc.Multumesc

Maura
Junior entuziast
Am sunat la ei nu am rezolvat nimic …:(

Vio73
#StarMember
Chiar îmi pare rău că nu te-au ajutat! Mă gândesc la faptul că poate fi dereglată sau ceva pe la conexiuni ( mufe, etc), dacă zici că totuși funcționează cu întreruperi. Persoana care a venit la tine ce ți-a spus? Ai dat o rescanare a programelor?

Maura
Junior entuziast
Mi-a schimbat LNB, a calibrat antena.Dupa 3zile i-am spus ca am aceeasi problema a venit si mi-a spus ca din antena totul este bine

Vio73
#StarMember
O rescanare nu ai dat?

Maura
Junior entuziast
Da,restare router tot

Vio73
#StarMember
Și de la Orange Romania Comunications ce ți-au zis? Sau nu au vrut să te ajute deloc?

Maura
Junior entuziast
Ca e de la antena si ca nu ma poate ajuta ca sunt in afara tari

Vio73
#StarMember
Probabil că s-au referit că nu pot trimite un tehnician să vadă cum stă treaba. Foarte ciudat! Cu semnalul cum stai la antenă, e ok? Spune-mi exact cum se manifestă problemele, adică pe un canal apar întreruperi, etc.

Maura
Junior entuziast
E 100 semnal

Vio73
#StarMember
Dacă poți, mai rotește din lnb puțin, la stânga, poate se schimbă ceva. Chiar îmi pare rău că nu am personal cum să te ajut. Eu sunt doar un simplu client, foarte vechi, ce am avut și am multe categorii de servicii de la ei, și sunt pasionat.