anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

lipsa subtitrare HBO

anaka
Junior

De cand s-a introdus in grila Kanal D2, receptionez HBO2 fara subtitrare. s-a mai confruntat cineva cu o astfel de problema? 

17 Răspunsuri 17

DanielaH
Moderator

Bun venit în Comunitate, @anaka!

Ești client Orange sau Orange Romania Communications? Ce tip de abonament deții? De cât timp se întâmplă această situație? Alte canale au subtitrare? Te așteptăm să revii cu câteva detalii în plus. Mulțumim.

Sunt client Orange communication, abonamentul contine posturile HBO, iar aceasta situatie se intampla de cand s-a introdus in grila Kanal D2

nu avem subtitrare la HBO..toate canalele HBO...atunci la ce mai platim 15 lei?? daca nu se rezolva situatia, dezactivez optiunea !!

De ce nu incerci să faci o sesizare către Orange.

Întâmpina problema si în aplicație?

Prin chat sau formularul de contacti.

https://www.orange.ro/contact/ 

Cred ca, in mai mult de un an, s-a rezolvat situatia... Doar activezi subtitrarea din meniul televizorului.

delfinas
#StarMember

Anaka, bun venit in Comunitate!!!

Daca ai televizor care are optiunea de a afisa subtitarea, activeaz-o. Eu asa am patit la alte canale (am cablu de la Digi) si am activat subtitrarea din meniul televizorului si e ok.

Multumesc, insa din pacate desi e televizor nou, nu are aceasta optiune ; canalele HBO ar trebui sa vina subtitrate automat, de fapt, asa a fost si pana acum cateva zile

 

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Eu am HBO pe ORO și sunt subtitrate. Vezi la telecomandă, poate are de unde să se activeze această funcție, la mine așa merge. Deci atenție la tv și la telecomandă.

Baftă!

Ce model e televizorul tau?

Da, ar trebui ca toate canalele sa aiba subtitrare by default, dar iata ca se mai intampla sa nu aiba. Eu am mai multe canale cu problema asta, dar am activat subtitrarea din  meniul tv-ului.

DanielaH
Moderator

@anaka, s-a rezolvat problema?

Nu , nu s-a rezolvat , desi am sunat si reclamat acest lucru

Te rugasem în data de 5 apr. în mesaj privat să ne oferi un cod de abonat si un numar de telefon pentru a ruga colegii sa verifice situația ta. Aștept să-mi trimiți aceste date.

DanielaH
Moderator

@anaka, s-a rezolvat situația cu subtitrarea? Te așteptăm să revii cu vești bune.

lmi
Începător

Aceeasi problema ca @anaka o am si eu. Care a fost solutia?!