la 18-08-2023 12:14 PM - editat ultima oară la 18-08-2023 03:24 PM de DanielaH
Salut.
Sunt deja doua saptamani de cand nu am internet fix si nici TV, care este tot prin internet.
Am sunat de nenumarate ori si mi s-a spus ca se luccreaza la defectiune.
Nici nu mai stiu cum sa procedez?
Aveti vreun sfat?
la 18-08-2023 12:20 PM
Salut, @Corinandra! Îmi pare foarte rău pentru situația pe care ne-ai descris-o.
Ești client Orange sau Orange Romania Communications? În ce zonă ești?
Ai un număr de sesizare ca să putem întreba și noi colegii?
la 18-08-2023 02:55 PM
Sunt client Orange Romania Comunications, in Timisoara.
la 18-08-2023 03:43 PM
Am si eu mai multe numere de sesizare, din 2 iulie aceeasi situatie, deja e prea trasa de par povestea....sesizarea initiala mi-a fost inchisa fara sa fie rezolvata, doar ca sa nu depaseasca 30 zile si sa se intre sub alte incidente contractuale 😕
la 18-08-2023 03:45 PM
@irazvan85, îmi pare rău. Tot în Timișoara?
la 18-08-2023 04:02 PM
Aproape, Mosnita Noua... numai ce am reusit sa vorbesc cu un operator...si cladisicul raspuns...se lucreaza 😕 din data de 2 iulie ...e absurd deja... se pare ca Orange chiar doreste sa isi bata joc de clienti...
la 03-09-2023 04:58 PM
Multumim pentru intelegere 😕
Din 2 iulie serviciul de internet , tv si telefonie fixa e jos... probabil sunt ultimul client...sunt curios pana unde poate merge nesimtirea operatorului orange communications... 😕
la 03-09-2023 05:58 PM
Inca tot nu merge? Din 2 iulie?
De fapt nu ma mir, avand in vedere ca si eu am stat 4 luni cu nr de telefon prins intre Orange si OROC... Dar totusi, fara net, tv, si fix, ce faci? Cum traiesti? La ce te uiti seara? La pereti?
Iti recomand sa depui o cerere de reziliere la adresa sesizari@orange.com, atasand si o poza dupa buletin cu mentiunea "Sunt de acord cu furnizarea acestei copii catre Orange Romania Communications SA". Daca maine, 4 septembrie, depui cererea, pe 4 octombrie ti se inchide contractul.
Cam asa este cererea: "Subsemnatul/a ...solicit rezilierea serviciilor de internet, tv, si voce fixa de la OROC, precum si returnarea sumei facturilor platite lunilor aferente nefunctionalitatii serviciilor datorita deranjamentului din oras/sat/comuna ..... Va multumesc".
Si la revedere. Intre timp, chemi alt operator sa iti instaleze ce servicii ai nevoie, prin satelit sau fibra. Succes si Doamne ajuta sa rezolvi.
la 18-08-2023 12:48 PM
Sfatul meu e sa depui o reclamatie si sa le dai termen: daca in x zile nu se rezolva, parasesti reteaua. E ireal ce se intampla.
Sa nu uiti sa le ceri sa iti scada din factura numarul zilelor in care nu au functionat serviciile, prin email sa le scrii la sesizari@orange.com fiindca ce e scris, scris ramane.
la 18-08-2023 03:55 PM
Am sunat si am cerut rezilierea, nici macar nu s-au obosit sa ma pastreze , sunt client din 1998!!
Le-am si spus ca plec la Vodafone..Degeaba.. Oricum am contactat Vodaone..
la 18-08-2023 03:40 PM
E incredibil, se pare ca orange communications incearca la maxim sa scape de clienti si sa anunte un "faliment", sincer sper sa se lase cu arestari...deja e prea de tot... din data de 2 iulie e cazuta linia fixa de net(tv si net implicit) si nu stie nimeni nimic, tot se lucreaza. Pare ca niste "baieti destepti" au cumparat telekom si isi bat joc acum de el maxim. A fost cea mai stabila si prompta retea fixa de net pe cand era Telekom, cum a fost cumparat de Orange, dezastru...
Va sugerez sa faceti sesizare si la ANPC si la ANCOM sa vada ca nu sunt cazuri singulare
la 18-08-2023 04:01 PM
Da, ai dreptate, asa ar trebui. Dar nu am timp si nici nervi..
Fiecare trebuie sa facem in asa fel incat sa ne fie bine..Personal nu c ca daca lui Orange ii fac reclamatie , eu voi avea net..Am contractat deja la Vodafone.
la 18-08-2023 05:37 PM
Nu lasa asa lucrurile. Ti se pare corect sa platesti servicii pe care nu le poti folosi? Daca nu la ANPC sau ANCOM, macar la Orange Communications fa o solicitare sa iti scada din factura zilele de defectiune. Nu e normal sa se intample altfel.
la 21-08-2023 01:06 PM
Buna ,
Am facut acest lucru.., am cerut rezilierea, si cu scaderea din factra a zilelor fara net si TV.
Multum fain ptr sfaturi.
la 21-02-2024 03:24 PM
La mine de duminică nu merge nici netul nici TV -ul. In Timișoara pe strada Clăbucet. Tot sun la ei și că sa aștept. Dar în rest nimic.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor