anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Dezactivare Norton Security Online licenta - abonament cu servicii fixe si nr telefon fix

Elena_V
Junior entuziast

Buna!

 

detin un abonament OROC doar cu servicii fixe TV+Internet ( cont cu nr fix de telefon)  si doresc sa dezactivez aceasta licenta antivirus.

 

Va rog sa imi spuneti cum sa procedez, in asa fel incat sa primesc o confirmare clara si oficiala de dezactivare.

 

Multumesc.

1 Soluţie acceptată‚

Elena_V
Junior entuziast

Buna !

Multumesc.

Am reusit sa dezactivez rapid si cu confirmare primita, direct prin email : infoclienti@orange.com

Vizualizare soluţie în postul original

9 Răspunsuri 9

Elena_V
Junior entuziast

Buna!

 

 

Multumesc de raspunsul rapid 🙂

- Am intrat in contul online, DAR nu e niciun buton/optiune de dezactivare (vezi poza).

- Am apasat pe oferta activa/pe chenar/pe cuvinte si pe detalii , dar nu se intampla nimic (e doar o prezentare ...)

 

Pololica
#StarMember

Ar fi doua variante pe care as merge:

  • ori inca esti in perioada de proba si oferta nu poate fi dezactivata
  • ori dezactivarea se face doar telefonic.

Recomadarea ar fi apelul la 300 (sau 0374.300.300) si dezactivat daca nu te intereseaza antivirusul.

Elena_V
Junior entuziast

Buna!

 

Apreciez recomandarile.

 

- licenta e gratuita 2 luni, adica pana in 19.12.2023 (deci asta e perioada de proba)

 

Stiti cu cat timp inainte de terminarea perioadei de proba, se poate cere dezactivarea (in scris sau telefonic) ?

 

 

De obicei cu urmatoarea factura, dar ar fi recomandat sa intrebati la data emiterii facturii de dupa prima luna (pentru a nu avea surprize legate de cele 30 de zile).

Elena_V
Junior entuziast

Buna !

Multumesc.

Am reusit sa dezactivez rapid si cu confirmare primita, direct prin email : infoclienti@orange.com

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver

Atunci este foarte bine! Felicitări!

Elena_V
Junior entuziast

Buna !

 

Sharuiesc procesul prin care se face eficient dezactivarea licentei antivirus, fie ca e in perioada de proba sau nu :

(atunci cand optiunea nu e pusa la dispozitie pe contul online)

 

1. se trimite un email la infoclienti@orange.com

- subiect : "cerere dezactivare licenta" si se introduce nr de contract orange

- continut : se cerere oficial atat dezactivarea licentei cat si confirmarea acestei actiuni

- se primeste un raspuns de confirmare de la OROC, pe email, in aceeasi zi (in raspuns e indicat si nr. atribuit de OROC acestei cererii, for future references)

 

 

Hope all of these will help others ! 🙂

 

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver

Salutare!

Eu te sfătuiesc să ceri cât mai repede, în scris, pentru că nu e nicio problemă!

O poți face din secțiunea Contact!

Dacă ești client Orange Romania, de aici:

https://www.orange.ro/contact/

Iar dacă ești client Orange Romania Comunications, de aici:

https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

Baftă!