anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Deranjament telefon fix

ElenaI
Începător

Buna seara,

 
De fapt, am nevoie de un raspuns pentru deranjamentul telefonului fix, tichet in statusul in derulare din data de 8 septembrie 2022. Am sunat luni la 300 si nu am primit niciun update pana acum. Initial, data comunicata pentru solutionare a fost 22.09.2022, insa telefonul este in continuare nefunctional si alt termen nu am primit. In aceasta situatie, daca nu se rezolva curand, vom contacta Protectia consumatorului.
 
Astept un raspuns legat de problema, incercam sa intelegem ce s-a intamplat si cat va mai dura.
 
Multumesc
1 Răspuns 1

DanielaH
Moderator

Salut, Elenal!

Îmi pare rău de situația descrisă de tine.
Fiind vorba de o problemă punctuală și care implică analizarea contului tău personal, ea nu poate fi rezolvată aici în Comunitate, din păcate.

Recomandarea noastră este să iei legătura cu colegii noștri de la Serviciul Clienți pentru verificări detaliate.

Mulțumim pentru înțelegere.