anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Deranjament Strada Henci Loc Podu Iloaiei Jud Iași

Iustin00
Junior

Bună ziua. În data de 28.03.2023, din cauza vremii cel mai probabil, un stâlp a fost pus la pământ și cum bloca traficul a fost un echipaj de poliție ceea ce ne-a oferit puțină speranță că se va rezolva mai repede. În decursul zilei de 31.03.2023 au fost ceva mașini care au umblat la stâlpul de lângă cel căzut și a revenit internetul pentru anumite persoane. În decursul aceleiași zi am fost contactat de cei de la Orange să fiu informat că au rezolvat problemă, iar eu le-am spus că tot nu am acces la internet și mi-au spus că va veni o echipă în decursul zilei de 01.04.2023 în intervalul 14-16 eu i-am așteptat însă nu au venit. Pe 04.04.2023 am sunat la ei și mi-au spus că e cunoscut deranjamentul, le-am spus că vecini au net însă eu nu și cea de la telefon s-a făcut că nu mă aude și mi-a zis că va face o urgentare. Pe data de 05.04.2023 am sunat iar să întreb dacă mi se poate oferi o dată pentru remedierea problemei și iar mi s-a zis că vor face o urgentare. În astea 9 zile, pe lângă mașinile care au fost pe 31.03, nu a mai venit nimeni să se uite la fire sau la stâlpul căzut. Din păcate nu cred că vor remedia problema până de Paște că na vine săptămâna mare și e păcat să lucrezi atunci. Abia aștept să se termine perioada contractuală și să-l închid că-și bat joc de oameni. Dacă era să-mi deschid un abonament la ei rezolvau următoare zi. O zi bună și sper să nu se lovească și alți de aceleași probleme ca mine. Toate bune.

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut Iustin,

Din pacate, atata timp cat s-a facut deja o sesizare in sensul asta si problema e cunoscuta, tot ce poti sa faci este ceea ce ai facut deja. Adica sa astepti, si eventual sa revii cu un apel pentru un status actualizat al problemei. Mai mult de atat, din pacate, nu prea ai ce face.

Sper sa se rezolve si sa nu trebuiasca sa astepti prea mult.

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut Iustin,

Din pacate, atata timp cat s-a facut deja o sesizare in sensul asta si problema e cunoscuta, tot ce poti sa faci este ceea ce ai facut deja. Adica sa astepti, si eventual sa revii cu un apel pentru un status actualizat al problemei. Mai mult de atat, din pacate, nu prea ai ce face.

Sper sa se rezolve si sa nu trebuiasca sa astepti prea mult.

Client Orange

Mersi de sfat. Am acceptat deja că de Paște o să mă uit pe pereți că nu o să facă nimic oricum ăștia.

Salutare!

Sper să se rezolve mult mai repede decât crezi!

Baftă!

Mulțumesc. Din păcate în 2 săptămâni nici nu au venit să ia stâlpul rupt, iar eu am pretenția să pună altul. În Vinerea Mare nu cred că lucrează așa că nu rezolvă nimic până de Paște. O să-mi fac abonament la altă firmă că Orange își bate joc de oameni și după au pretenția să-ți plătești facturile chiar dacă nu merg serviciile. Sărbători fericite.