anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Deranjament nerezolvat in 4 zile pentru telefonie fixa preluată de Orange de la Telekom

Dani60ela
Începător
Am înregistrat un deranjament pentru telefonie fixa preluată de Orange de la Telekom și de 4 zile este nerezolvat.
Adresa este in Călărașii Vechi unde locuiesc părinții mei de 85 și 90 ani. Nu pot lua legătura cu ei.
Când am mai intervenit la numărul de sesizare mi se spune că este in lucru.
Constat că Orange sta prost la capitolul rezolvare deranjamente.
4 Răspunsuri 4

Vio73
Campion certificat
Salutare! Îmi pare rău de situația neplăcută prin care treci. Metodele de contact pentru Serviciul Clienți Orange Romania Communications: - 300 (apel gratuit din reteaua Orange si Orange Romania Communications) - 0374300300 (apel cu tarif normal din alte rețele și din roaming) - 0711001930 numar apelabil din roaming - apelul este gratuit din orice rețea din Uniunea Europeana; pentru apelurile către România din țări nonUE taxarea se va face conform tarifelor locale din țara respectivă; - 021 9890 - pentru informații despre oferte . De asemenea, se pot folosi și adresele de e-mail: - infoclienti@orange.com - sesizari@orange.com sau pagina de Facebook Orange Romania (@orangeromania) Pentru mai multe detalii puteți accesa și pagina www.HelloFix.ro. Contactează-i din nou și roagă-i să urgenteze. Noi, aici, nu prea avem cu ce să te ajutam, doar dacă nu intervine cineva din partea lor. Baftă!

Razvan
Campion certificat
Bună! Dacă s-a produs un furt de cablu de cupru, timpul de interventie este mai lung, asta deoarece este nevoie de aprobări din partea Ministerul Comunicațiilor actionar minoritar la OROC. Timpul de interventie este undeva la 15-20 de zile lucrătoare.

FLo1
Campion certificat
Atâta timp cât nu e vorba de furturi (fiind o problemă locală, nu generală), revenirea ca și cum Orange nu știe că are acel deranjament înregistrat care trebuie rezolvat cu celeritate, concluzia e simplă: degeaba te agiți ca un pește pe uscat; ignoranța tehnicului Orange nu cunoaște limite, iar purtatul cu zăhărelul al celor de la "front desk" este responsabilitatea de bază în fișa de post. Doar așa pare că situația e roz, deși e o ciocolată neplăcută. Sper să se rezolve de îndată situația ta și a părinților tăi.

DanielaH
Moderator
@Dani60ela, s-a rezolvat situația?