anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Deranjament nerezolvat in 4 zile pentru telefonie fixa preluată de Orange de la Telekom

Dani60ela
Începător
Am înregistrat un deranjament pentru telefonie fixa preluată de Orange de la Telekom și de 4 zile este nerezolvat.
Adresa este in Călărașii Vechi unde locuiesc părinții mei de 85 și 90 ani. Nu pot lua legătura cu ei.
Când am mai intervenit la numărul de sesizare mi se spune că este in lucru.
Constat că Orange sta prost la capitolul rezolvare deranjamente.
11 Răspunsuri 11

Vio73
#StarMember
Salutare! Îmi pare rău de situația neplăcută prin care treci. Metodele de contact pentru Serviciul Clienți Orange Romania Communications: - 300 (apel gratuit din reteaua Orange si Orange Romania Communications) - 0374300300 (apel cu tarif normal din alte rețele și din roaming) - 0711001930 numar apelabil din roaming - apelul este gratuit din orice rețea din Uniunea Europeana; pentru apelurile către România din țări nonUE taxarea se va face conform tarifelor locale din țara respectivă; - 021 9890 - pentru informații despre oferte . De asemenea, se pot folosi și adresele de e-mail: - infoclienti@orange.com - sesizari@orange.com sau pagina de Facebook Orange Romania (@orangeromania) Pentru mai multe detalii puteți accesa și pagina www.HelloFix.ro. Contactează-i din nou și roagă-i să urgenteze. Noi, aici, nu prea avem cu ce să te ajutam, doar dacă nu intervine cineva din partea lor. Baftă!

Razvan
#StarMember
Bună! Dacă s-a produs un furt de cablu de cupru, timpul de interventie este mai lung, asta deoarece este nevoie de aprobări din partea Ministerul Comunicațiilor actionar minoritar la OROC. Timpul de interventie este undeva la 15-20 de zile lucrătoare.

FLo1
#StarMember
Atâta timp cât nu e vorba de furturi (fiind o problemă locală, nu generală), revenirea ca și cum Orange nu știe că are acel deranjament înregistrat care trebuie rezolvat cu celeritate, concluzia e simplă: degeaba te agiți ca un pește pe uscat; ignoranța tehnicului Orange nu cunoaște limite, iar purtatul cu zăhărelul al celor de la "front desk" este responsabilitatea de bază în fișa de post. Doar așa pare că situația e roz, deși e o ciocolată neplăcută. Sper să se rezolve de îndată situația ta și a părinților tăi.

DanielaH
Moderator
@Dani60ela, s-a rezolvat situația?

Tudor59
Junior

Nu vă faceți iluzii. Am un deranjament de Internet nerezolvat de o lună de zile, în urma unei furtuni. Am reclamat prin email o dată, cică ”s-a rezolvat”. Da de unde! Am reclamat a doua oară, telefonic - cuvinte frunoase și mincinoase. Acum Orange îmi trimite și factură de 77 lei pentru serviciile pe care nu le-a furnizat! Am trimis a treia reclamatie prin e-mail, referință 230810 - 000080, să vedem ce iese, că dacă nu rezolvă într-o săptămână, nu le plătesc facvtura, îi reclam la ANPC și denunț contractul cu ei.

Atreides
Începător

Cred ca mai aveti de asteptat,la mine nu functioneaza de 1 luna , am de gand sa ma adresez ANPC si ANCOMorangee.jpg

Este exact ceea ce voi face și eu. Ca o bătaie de joc suplimentară, îmi trimit în continuare facturi pentru servicii neefectuate. Toate cele bune! 

Oameni buni, nu asteptati degeaba!

Nu s-a rezolvat deranjamentul pe cale amiabila?- solicitati sa va scada din factura numarul de zile in care nu v-au fost functionale serviciile. E inuman ce se intampla, vi se pare normal sa platiti abonament pe ceva ce nu folositi?????

 

Cat despre timpul nefiresc de mare de asteptare pentru rezolvarea unui deranjament.....bun venit la Orange! Eu am asteptat 4 luni sa se rezolve o situatie cu numerele de MOBIL, nu de FIX. Mobilul se rezolva mai usor si mai rapid ca fixul. Va dati seama cat veti astepta...mult si bine. Va intreb, ce faceti de-o luna fara televizor, fara internet, fara ce mai aveti nevoie??? Cum traiti?

Eu de mult as fii inchis abonamentele respective. As fii depus cerere de reziliere (pe email, ca ce e scris, scris ramane). Nu te supara, dar nu e normal ce se intampla. Nu fac nimanui contrareclama (asta ca sa nu spuna cineva ca in ultimul timp doar lucruri impotriva retelei postez pe aceasta comunitate), dar ce e mult strica. Nu sunt clientii bataia de joc a nimanui.

Tudor59
Junior

Până la urmă asta voi face: mă duc la RCS, că au rețea în zonă, și reziliez contractul cu Orange, să vizibil sunt incapabili să asigure serviciul. N-am de ales... Mulțumesc că mi-ați zis de reziliere prin email.

merita si reclamati.eu asta am facut , la ANPC , urmeaza ANCOManpc.jpg

Roxana1384
Începător

Este un stâlp din lemn rupt la intersecția cu Pașcanu.nu era nimeni pe acolo. Am fost în Orange Felicia și au zis ca pana la ora 18.30 s-ar rezolva, dar eu nu cred.. Peste tot unde suni, vorbești numai cu roboti..