la 20-08-2022 01:20 AM
la 20-08-2022 07:43 AM
la 20-08-2022 07:59 AM
la 20-08-2022 11:45 AM
la 23-08-2022 12:18 PM
la 10-08-2023 10:28 AM
Nu vă faceți iluzii. Am un deranjament de Internet nerezolvat de o lună de zile, în urma unei furtuni. Am reclamat prin email o dată, cică ”s-a rezolvat”. Da de unde! Am reclamat a doua oară, telefonic - cuvinte frunoase și mincinoase. Acum Orange îmi trimite și factură de 77 lei pentru serviciile pe care nu le-a furnizat! Am trimis a treia reclamatie prin e-mail, referință 230810 - 000080, să vedem ce iese, că dacă nu rezolvă într-o săptămână, nu le plătesc facvtura, îi reclam la ANPC și denunț contractul cu ei.
la 20-08-2023 04:55 PM
Cred ca mai aveti de asteptat,la mine nu functioneaza de 1 luna , am de gand sa ma adresez ANPC si ANCOM
la 20-08-2023 10:22 PM
Este exact ceea ce voi face și eu. Ca o bătaie de joc suplimentară, îmi trimit în continuare facturi pentru servicii neefectuate. Toate cele bune!
la 21-08-2023 01:32 PM
Oameni buni, nu asteptati degeaba!
Nu s-a rezolvat deranjamentul pe cale amiabila?- solicitati sa va scada din factura numarul de zile in care nu v-au fost functionale serviciile. E inuman ce se intampla, vi se pare normal sa platiti abonament pe ceva ce nu folositi?????
Cat despre timpul nefiresc de mare de asteptare pentru rezolvarea unui deranjament.....bun venit la Orange! Eu am asteptat 4 luni sa se rezolve o situatie cu numerele de MOBIL, nu de FIX. Mobilul se rezolva mai usor si mai rapid ca fixul. Va dati seama cat veti astepta...mult si bine. Va intreb, ce faceti de-o luna fara televizor, fara internet, fara ce mai aveti nevoie??? Cum traiti?
Eu de mult as fii inchis abonamentele respective. As fii depus cerere de reziliere (pe email, ca ce e scris, scris ramane). Nu te supara, dar nu e normal ce se intampla. Nu fac nimanui contrareclama (asta ca sa nu spuna cineva ca in ultimul timp doar lucruri impotriva retelei postez pe aceasta comunitate), dar ce e mult strica. Nu sunt clientii bataia de joc a nimanui.
la 21-08-2023 03:24 PM
Până la urmă asta voi face: mă duc la RCS, că au rețea în zonă, și reziliez contractul cu Orange, să vizibil sunt incapabili să asigure serviciul. N-am de ales... Mulțumesc că mi-ați zis de reziliere prin email.
la 22-08-2023 08:21 AM
merita si reclamati.eu asta am facut , la ANPC , urmeaza ANCOM
la 09-10-2023 02:16 PM
Este un stâlp din lemn rupt la intersecția cu Pașcanu.nu era nimeni pe acolo. Am fost în Orange Felicia și au zis ca pana la ora 18.30 s-ar rezolva, dar eu nu cred.. Peste tot unde suni, vorbești numai cu roboti..
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, Europe House, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor
@Orange Romania Communications S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 427320
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/8926/1997,
Sediu social: Bucureşti Sectorul 1, Calea VICTORIEI, Nr. 35
Certificatul Tip de furnizor