anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Deranjament infrastructura

Mariab1
Începător

Bună, 

De pe data de 26.11 este înregistrat un deranjament la serv Orange fix..deranjament de infrastructură care nici până la această dată nu s-au remediat și nici măcar nu nu se transmite un termen estimativ.

Este o situație care se repeta de câteva ori pe an, total deranjant, in cond in care utilizatorul final este o persoana în vârstă, care nu deține alt mijloc de comunicare și care este singura.

Am revenit și pe contact center, mi s a comunicat că nu are rost sa mai insist, echipa va veni și mă va contacta...când va ajunge....poate va fi anul acesta..

 

 

2 Răspunsuri 2

DanielaH
Moderator

Salut, Maria! Bun venit în Comunitate!

Îmi pare foarte rău de situația pe care ne-ai descris-o și îți mulțumim că ai împărtășit această experiență cu noi aici.

Dacă deja ai depus o sesizare la noi, înseamnă că această situație este cunoscută și colegii noștri cu siguranță fac toate verificările necesare pentru remedierea problemei. Îți recomandăm să aștepti să primești informațiile legate de soluționare din partea lor.
Te așteptăm să revii cu vești bune în Comunitate când se va rezolva.

Mulțumesc, Daniela

As aprecia foarte mult daca as fi informată despre stadiul demersului inițiat și termenul de remediere.

Așa cum am precizat situația este delicata, ptr a lua legătura cu pers titulara de contract, apelam la vecini, etc...iar faptul că trebuie să aștepți, fara a vrea nici măcar un mijloc de comunicare deschis cu voi, mi se pare inadmisibil.

Cel mai probabil vom solicita și punct de vedere de la OPC, fata de aceasta situație și poate astfel vom afla cat timp este necesar ptr a se înlocui un cablu.

Repet, dacă situația ar fi una punctuala, am fi avut mai multă înțelegere, dar în condițiile în care se repeta cam la 2luni sau ori de câte ori e o furtună mai puternică...nu mai exista scuze.