anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Defecțiune Internet Telekom preluat de Orange

Dorin17
Începător
Sunt client Telekom preluat de Orange si de doua zile nu functioneaza internetul! Nu reusesc sa fac sesizarea pe niciun mijloc de comunicare! Cum sa procedez?!
5 Răspunsuri 5

Vio73
Campion certificat
Salutare! Poți scrie la adresa de email sesizari@orange.com, pe chat Djingo, suna la 300 sau 0374300300 ( din orice rețea), etc . Succes!

FLo1
Campion certificat
@Dorin17: Bun venit în Comunitatea Orange. Această Comunitate este chiar un mijloc de comunicare. Totuși poți încerca și alte canale alternative. Dar dacă tot ai deschis acest topic, descrie situația cu mai multe detalii: localitate, tip de abonament, perioadă de nefuncționare, alte cazuri similare dacă le cunoști în zonă (sau e caz izolat)... etc. Te așteptăm să revii cu detalii.

Blue12
Cunoscător
Buna! Poti suna serviciul clienti la numerele 300 sau 0374 300 300. Dupa ce apelezi aceste numere, ti se va cere sa selectezi daca esti client Orange sau OROC. Vei selecta OROC, apasand tasta 2. Apoi apesi tasta 3 "pentru asistenta tehnica legata de televiziune, internet sau telefonie", apoi tasta 1 pentru internet. Vei fii apoi transferat catre un operator.

Dorin17
Începător
Multumesc!!!

Anonim
Neaplicabil

Buna Dorin ! 
In cazul in care ai fost client Telekom, serviciile au fost preluate de Orange Romania. 
Informatii in legatura cu abonamentele Telekom poti primi la numarul 300 si ti se va face transferul catre echipa dedicata.