anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce este suspendat TV satelit,daca sunt cu plata la zi?

emanuelRO
Junior entuziast

IMG_20230225_190955723.jpg

18 Răspunsuri 18

Vio73
#StarMember

Salutare!

Îmi pare rău pentru situația neplăcută prin care treci,  dar cel mai bine este să-i întrebi pe ei. Noi aici, suntem doar simpli clienți, care nu avem acces la contul tău. Poți să suni mâine la 300 sau 0374300300, apoi formezi 1-1-1-0 și întri în legătură cu ei, pe Chat din My Orange sau Chat Djingo, etc.

Baftă!

emanuelRO
Junior entuziast

Ați sunat la 300  măcar o data?

Și cum sâmbăta îți taie TV daca ei sunt in weekend și noi nu?

Marea soluție tehnică: să rotească antena la stânga câțiva MM și să facă o scanare.

Daca aduceau zece programe în 4k și receptoare UHD ,noi nouțe, era altceva... 

FLo1
#StarMember

@emanuelRO : Plata și activarea nu se produc la sincron.Pentru urgentarea activării abonamentului trimite un email cu dovada plății și codul de abonat la plati@orange.ro

Succes.

emanuelRO
Junior entuziast

Numai tăierea se face sâmbăta in sincron cu weekend-ul

Am platit pe 21 februarie și au tăiat pe 25 ai dreptate nu e sincronizare 

Screenshot_20230226-071551.png

emanuelRO
Junior entuziast

Mulțumesc... de luni ,in weekend mă uit pe DIGI și poate mă gândesc să renunț la Orange Romania in viitorul foarte apropiat 

Dacă te referi la Digi satelit, nu te sfătuiesc. E prea slab!

RafaHelper
#StarMember

Salut @emanuelRO,

Cand ai plătit ultima factură si unde?

Screenshot_20230226-071551.png

 plata on-line

Ciudat este că am două tipuri de receptoare:

Marele Alb și micu Negricios ambele Samsung.Pe modelul vechi văd toate programele,dar pe cel mic a afișat 811 din senin sâmbătă seara și pot să ascult doar Itsy bitsy radio

IMG_20230226_065954542_HDR~2.jpg

 Au cam  intrat în ceață cu mutarea satelitului...

Nu are treabă cu satelitul. Dacă nu le folosești o vreme mai îndelungată, riști să nu mai vrea. Încearcă să dai pe un canal ( Pro tv, de exemplu) și să îl ții vreo 15 minute. Dacă nu, tot la Serviciul clienți trebuie să suni.

Baftă!

emanuelRO
Junior entuziast

Sunt pe Hellas și voi suspendați cartela,am două receptoare diferite unul e activ și celălalt e suspendat,am văzut programele până la 18 sambarat seara și pac cod 811,soluția voastră tehnică este sa rotiți mecanic o antenă și să dați căutare automată.De aceea cereți un 1 euro în plus că sa va plimbați cu mașina după ciubuc.

Numai românii muritori de foame cerșesc! Rușine să vă fie !

La 300 sunt sunt numai roboței cu cine să discuți serios!?

Salutare!

Îmi pare rău pentru situația ta, dar încearcă să suni la 300, apoi 1-3-2 ( ascultă robotul) chiar dacă te poate identifica și Gia, cu ultimele 6 cifre din CNP.

Această combinație este pentru asistență și poți încerca și acum. Eu am sunat și la 22.00 seara.

Baftă!

Emanuel, ne pare rau pt situatia in care te afli, dar te rugam sa iti continui topicul deschis mai devreme, nu mai deschide altul daca e vorba de aceeasi problema!

emanuelRO
Junior entuziast

IMG_20230226_065954542_HDR~2.jpg

 chiar nu vă înțeleg,ar trebui să îmi dați banii pe perioada suspendării serviciului!

Nicio grabă 200 de lei pe lună nu va ajung?Reducem la  aproape de zero în curând.Facetl lucruri la care nu mă așteptam.Ati zis că nimic nu se schimbă până în aprilie 2023.

Faceți recensământul clienților?

Vizite la domiciliul clientului?

Nu pot sa uit primele receptoare cu cenușă pe care le-am primit în Olt.

Acum ar trebui sa reziliez contractul și după  ce va trece soluția tehnică să refac contractul cu echipamente noi!

Sunteți niște scumpi!

 

emanuelRO
Junior entuziast

Screenshot_20230226-071551.png

 vor fi 9 zile până la reducerea serviciilor alese!

Ați auzit de criza generată de toate?